duminică, 1 martie 2009

Hope.


Desi stiam inca de la 20:40 ca nu mai am nici o sansa,eu,te-am asteptat pana in ultimul moment.Te-am asteptat pana la 1:45 cand te-am sunat,si mi-am dat seama in sfarsit..ca nu te voi mai vedea.Nu prea curand,sau poate niciodata.

Am fost intrebata daca toate astea merita.Cate mai pot sa ignor si cat o sa o mai tin asa.Raspunsul meu?

honeythief (2/17/2009 9:14:33 PM): il iubesc si merg pana in panzele albe pentru el.

Si poate si dincolo de ele.Pentru ca tot ce pot sa-ti dau,e tot ce am.Chiar mai mult.Mereu am facut tot posibilul.

Imi pare rau ca te-am enervat noaptea trecuta.Sunt groaznica uneori.Si da,sunt paranoica,pentru ca saptamana asta mia demonstrat multe,si pentru ca stiu ca ma iubesti,dar mi se pare ca nu la fel,si ca o sa te pierd.Nu nu!

Arata-mi ca inca mai suntem perfecti.Ca nimeni nu mai e ca noi.Ca suntem cei mai buni si ca ne iubim mai mult decat oricine si orice pe lumea asta..stiu ca suna egoist,dar asta simt eu pentru tine..

Si oricum...Ma doare.

Niciun comentariu: