luni, 30 martie 2009

Bad Dream.


Era o zi calda,totusi,innorata de vara.Ma casatorisem si aveam un sot minunat genial si foarte sexi si impunator,pe care il iubeam mult.In urma cu doua luni nascusem doi baieti,asa ca acum,eram o mama foarte buna si aveam multa grija de bebelusii mei.

Hotarasem acum,dupa ce imi revenisem de pe urma sarcinii,sa plecam toti patru intr-o vacantsa impreuna cu niste prieteni de familie.Asa ca am urcat frumos in masina (care era alba nu stiu din ce motiv).Sotul meu rocker genial de frumos conducea si eu stateam si ma jucam cu bebelusii mei pe bancheta din spate.Erau extrem de cuminti,si radeau,si le placea muzica,pentru ca o familie de rockeri naste bebelusi rockeri.

La un moment dat,noi si prietenii nostri am vrut sa oprim,sa vizitam ceva pe un deal.Eu nu am vrut dar mi'am luat frumusetile de copii si am zis 'Hai!'.Urcand dealul am ajuns la niste boscheti care erau aliniati perfect pe o parte si pe alta a aleii,si nu stiu din ce cauza lumina era extrem de rosie.Prietenii nostri s'au intors la masina iar noi am ramas si am mers mai departe.Am trecut de lumina rosie si am ajuns pe marginea dealului care semana mai mult a munte,cu o rapa imensa.De acolo de sus,vedeam soseaua si podul cu portile mari de fier dintre piloni inchise,ne vedeam si masina si prietenii ce coborasera,vedeam cum se ingramadesc din ce in ce mai multe masini.

De'odata,un val mare de apa inghite zarea si masinile si oamenii si se loveste in portile masive de fier ale podului,linistindu'se apoi.Ne'am panicat vazand oamenii murind.In cele din urma,ne'am dat seama ca bebelusii nostrii au disparut.Si de pe munte se auzi un tipat:

'UNDE'S COPII MEI?!?!''

Disperata m'am intors in valtorile apei impreuna cu el sa cautam copii.In timpul asta o poarta sa deschis si apa incepu sa curga de partea cealalta zdrobind si omorand tot in cale.Cand am ajuns langa maasina noastra care plutea pe apa,am observat doua chestii micute ovale albe langa portiera,in apa limpede.

''COPIII MEEEEEIIII!!!!''-Si am inceput sa plang.

In mod suspect apoi,m'am trezit intr'o camera de hotel cu sotul meu.M'am dus sa'mi iau copii in bratse dar ei erau morti,mumificati,cu gura larg deschisa in forma de O si fara ochi,in locul lor erau doua adancituri negre.Erau morti amandoi,vineti,fara vlaga.Am inceput sa plang si sa simt cum mi se rupe inima.Sotul meu a spus ca e vina mea ca nu am avut grija,dar i'am spus ca ii aveam in brate cand am plecat pe deal.A venit spre mine sa isi ceara scuze si m'a luat in brate sa ma consoleze.Innebunita de durere din cauza pierderii odraslelor mele iubite,am luat un pistol si mi'am impuscat sotul in cap.Creierii lui cu sange s'au imprastiat peste tot.Avand un soc,si dandu'mi seama ce am facut de fapt,mi'am zis ca nu pot sa traiesc fara iubirea vietii mele si fara baieteii mei,copilasii mei,bebelusii mei,asa ca,m'am dus pe terasa,si vazand ca eram la etaju 13,m'am aruncat de la balcon,si mi sa zdrobit corpul in mod odios de asfalt.

Note:Asa ceva am visat eu acum cateva zile.Mi se pare oribil!!

Niciun comentariu: