miercuri, 11 martie 2009

Slur.


''Wait!What if there's an explanation for this shit?What if she tripped?Fell!And landed on his dick?!''

*mi se pare geniala faza*

Nu mai stiu sa fi fost asa calma vreodata.Mi se pare ciudat.Nu e genul meu.Lipsa agitatiei ma pune pe ganduri.Dar si acolo,obisnuia sa locuiasca paranoia.De 14 zile,nu mai locuieste.Pot sa te intreb..Partea asta din mine din ce abis ai scos-o?Pentru ca nici macar eu,nu stiam de ea.Te felicit..

Pentru ca in ultima perioadei sunt optimista.Si mi'e teama sa nu ratez realitatea din cauza asta.

Pentru ca ma gandeam cum ti'ai imagina vreodata ca eu iubesc un alt om.Cum varful limbii mele umede lasa o dara dulce,apasata pe gatul lui.Cum mainile mele ii ating corpul,cum as putea sa ma joc cu piciorusele mele reci.Cum si el la radul lui,ma atinge si ma saruta,si m'ar strange in brate lipindu-ma de el.
Cum ai putea sa-ti imaginezi vreodata asa ceva.E impotriva eticii.Impotriva a tot ce sunt eu.Deci nu,dragul meu,nu am facut si nici nu voi face vreodata asa ceva.Mi'e imposibil.

Pentru ca am hotarat ca in cateva zile sa ai o surpriza.Sper din tot sufletul sa-ti placa.

Urasc primavara si probabil ca o sa urasc luna Aprilie.Urasc tot ce e in juru meu.Urasc ca mereu sunt - la whist si ca ies ultima.Urasc tipa blonda care si'a facut suvite ca ale mele si urasc ca trebuie sa ma chinui cu matematica pt a nu ma lasa pe vara.

Ce vara?O prostie!
Vara de obicei e anotimpul meu.17 ani.Nu stiu daca suna bine sau rau.Nu stiu daca vara o sa'mi fie frumoasa sau enervanta.Nu stiu ce vreau de ziua mea.Pt ca ce vreau cu adevarat nu o sa primesc oricum.Mereu e asa.Am primit cemi doream doar de 3 ori in 16 ani.Super.Si 2 din asa zisele 'caduri' nici macar nu erau de ziua mea.Erau raspunsul dorintelor mele.

Bla bla.

Anyway,mi'e cam dor de tine.But i hope we're ok and i really want to make this even better.Si sper ca o sa'ti placa micutsa mea surpriza<3.

.^^.

Niciun comentariu: