sâmbătă, 28 martie 2009

Ciudatenii.


Am o perioada tare proasta si ma enervez.Urasc sentimentul de a sti nimic.Urasc sa nu stiu la ce trebuie sa ma astept.Urasc ca nu pot sa trec de ultimu nivel si urasc ca nu pot sa dorm bine noaptea,nu ca nu as dormi dar ma simt incomfortabil.

Inca sunt optimista si e ok,si sper ca nu o sa se iveasca nimic sa-mi strice optimismul.

In fact,nici nu stiu ce vreau sa spun aici,pentru ca nu pot sa descriu ciudatenia pe care o simt,inafara sentimentului de dragoste.

In fine..


Ieri mam trezit in timp ce citeam ca vorbeam cu mine.Se intampla rar dar cel mai ciudat lucru a fost ca mai si credeam in sfantu satelit asa dintro data,si ii ziceam ca din cauza faptului ca ma simt ciudat am si unele intuitii de natura rea.Si apoi am zis ca o sa treaca si ciudatenia mea si o sa fie ok.Ma rog.

Acum,sa scriu conv intre mine si Bodo,care mi sa parut funny:

B:tu si cu gusturile tale...
C:ei draci,esti nesimtit.
B:nu nu sunt.doar ca mi se pare stupida
C:melodia?CUM?vai.e geniala!
B:pai e metal dala..
C:exact,nu e sporovaitura daia,vaicareala daia stransa de coae,adica emo.
B:te ucid
C:hai mai lasama,numai tampenii.
B:te bat.sti ce?daca iti placeau emoizii nu aveai nici un fel de stres.erai regina.
C:hai taci!ce vrei sa spui.
B:ca trebuia sa te uiti dupa emo si aveai o poveste excelenta de dragoste..ca..
C:da si probabil sfarsea prin a se taia tipu la vene ca nu pot sa ma uit decat dupa unu singur.
B:da nuuuu tu batman,batman ca sa te uiti dupa death-metalisti si hard-rockeri si ciudati dinastia.
C:iti iau gatu ma jur!si ce?astia sunt geniali?ia gandestele cum e un Hard-rocker in pat si cum e un emo.
B:esti sonata.
C:NU's.dar un dasta cum am eu te rupe,in timp ce un emo dala isi baga scula in slow motion si vede ca nu se intampla nimic,fuge,cauta prima pestera,se ascunde,plange si sfarseste prin a-si zdrobi capu intre bolovani.
B:interesanta teorie multumesc
C:nam zis ca e despre tine

Ma rog.:))

Reintorcandu'ma la iubi...

Ps: Si tot mie dor de tine si te iubesc,indiferent de ce zici tu,bai sexi!HA!

Niciun comentariu: