duminică, 8 martie 2009

Cezara.


Fiindca lumea m'a rugat sa postez ceva si despre mine,am decis sa o fac,deoarece,intradevar,a vorbi numai despre mine,mai rar.

Unele persoane ma considera o scorpie,o prefacuta fitoasa si asa mai departe.Ei bine,poti sa sti intreg continutul unei carti daca nu o citesti?Nu,nu poti.

La prima vedere,par atat de simpla,o persoana afurisita si increzuta cu care nu vrei sa ai de aface,si de obicei ajungi sa nu ma suporti.Recunosc ca fata mea afiseaza mereu o superioritate de care multi nu cred ca dau dovada.Desigur,e doar una dintre acele masti pe care le folosesc doar ca sa nu tradeze ceea ce sunt eu de fapt.

Eu sunt o persoana ciudata.Spre exemplu,eu nu pot sa alerg.Nu ca nu as putea la propriu,doar ca,de fiecare data cand alerg,in primii 3 pasi imi scrantesc glezna.Asta in conditii normale,pentru ca singura data cand am fugit pe rupte si nu miam scrantit nimic,a fost cand am alergat de frica a 5 caini mari care doreau sa ma devoreze pe la 2 noaptea.

Sunt incapabila sa ma trezesc la o ora fixa,iar zilele mele de obicei nu intra intr-o rutina.Nu beau cafea in fiecare dimineata,in unele zile beau frappe,iar in altele ceai,sau nimic.Totul in fiecare zi depinde de modul in care ma trezesc,de vremea de afara,sau de persoana care ma face fericita sau nu.Normalitatea unei zile la mine se bazeaza pe a ma purta oribil cu bunica mea,in a nu vorbi cu mama,a nu'l suporta pe tata,in a merge la scoala si a face misto de oameni,razand pana la lacrimi cu Miruna.

Am fixuri.Nu pot manca in alte farfurii sau castroane decat in ale mele,acestea fiind negre iar cafeaua tot intr'o cana neagra o beau.Sunt obsedata de Cola.Nu pot sa beau aproape nimic altceva ca suc.Cola Cola Cola,si in lipsa de Cola,Pepsi.Nu pot lua masa cu ai mei,pentru simplu fapt ca ma enerveaza atat de tare,incat mi'e sila sa mai inghit ceva.Nu pot sa fac un lucru altfel decat l-am facut pana acum.Spre ex.Daca eu toata viata am luato cu 135 spre scoala,nu am sa iau niciodata 311,chiar daca acum au statie aproape comuna.Nu fac ce mi se spune si nu tin cont de ce-mi spun parintii.Nimeni nu are autoritate asupra mea,say cel putin asa credeam pana anul trecut.Dar o e o singura persoana.Sunt extrem de ingrijita.Urasc sincer parul de pe orice parte a corpului deoarece mi se pare ca ne transforma in maimute asa ca il dau jos fara pic de mila.Inafara de podoaba capilara.De asemenea sunt obsedata de un anume parfum.Caruia ii stiu doar sticla,si stiu ca se numeste ceva cu Ice sau Cold.In rest,nu stiu nimic cu certitudine despre acest parfum.Deoarece nu se vrea a sti.Ador tot ce e de la Chopard.Nu-mi place rozul deloc,dar inconstient,am foarte multe lucruri roz.Incepand cu suvitele din cap,haine,chiloti si perne.Nu stiu de ce sunt atat de multe lucruri roz in juru meu.Chiar numi place.Culoarea mea preferata e Negru impreuna cu Turcoazul.Sunt obsedata de unele filme.Primul ar fi The Green Mile si al doilea Requiem For A Dream.Si desi le-am vazut acum foarte mult timp,stiu toate replicile.Prima replica din Requiem este "Oh Harold not again the TV!"-Sara Goldfarb.Am unele zile in care sunt la fel de obsedata de anumite melodii sau trupe.

Ascult Muzica Satanei (rock vechi) in mare parte deoarece Satana mi'a dat din obiceiurile sale.Dar daca ar fi sa gasesc o perioada care sa ma descrie,cred ca ar fi '90 or '80.In timp ce Satana asculta '70 '80 '90.Recent ascult foarte mult Pearl Jam.
Am o pasiune pentru fotografie.Am o multime de idei fabuloase in fiecare zi.Daca as avea materialele necesare as fi un fotograf bun.Imi urasc aparatul.Imi urasc si 80% din pozele facute pana acum.Pentru ca nu sunt ceea ce vreau,si le pun pe Deviant doar sa fie puse.In rest,imi mai doresc sa stiu sa lucrez in Ps7cs3 mai bine.Totusi,ma descurc.

In ciuda nesufereniei de care credeti ca dau dovada,sunt o persoana extrem de saritoare.Ajut pe oricine oricand oricat fara sa cer nimic in schimb decat daca am mare nevoie.Pun suflet in orice fac si nimic nu mi'e indiferent.Nu sunt o persoana careia ii place sa barfeasca.Uneori o fac,dar rar.Si totodata,nu ma folosesc de persoane,decat in cele mai nobile scopuri,si doar daca vreau ceva pt mine neaparat si ard de nerabdare sa am acel ceva caci altfel am impresia ca mor.
Totusi,daca excelez la ceva,excelez in a sti a iubi.Desi ma indragostesc greu,cand o fac,iubesc acea persoana din toata inima,si ma dedic in a-l face fericit.Cu toate astea,ma ingrijorez de la cea mai mica chestie,si fac din asta o intreaga paranoia,un intreg scenariu,fara a'mi da seama ca nu am de ce sa ma ingrijorez.Uneori sunt jalnica,stric orice moment frumos prin tonul meu,dar ca de obicei,persoana respectiva ma pune la punct.Sunt foarte activa.Nu obosesc aproape niciodata si sunt iritata cand vad ca persoanele de langa mine sunt obosite.
Imi amintesc fiecare data in care sa intamplat ceva importat pentru mine(spre exemplu,azi facem un an) si tin minte orice lucru cat de marunt ar fi el.
Fac tot posibilul sa ma tin de promisiunile facute si de a-l face fericit.Pana acum,nu exista promisiune de care sa nu ma fi tinut.
Regret sincer ca sunt colerica,deoarece omul pe care il iubesc este calm,echilibrat,calculat.Iar eu fiind astfel,il scot din sarite extrem de des.Si acum,ultima oara,sper sa nu o fi dat in bara urat.
Ma agat de orice mica speranta,oricat de mica ar fi ea,indiferent de cat de monstruasa e situatia.Trebuie sa o scot la capat cumva.Dar asta nu inseamna ca sunnt optimista.

Am o pisica,Ozzy (e fata) cu care ma alint non stop.Suntem nedespartite.

Am un var,Antonio,pe care il urasc din toata inima,de altfel fiind si singura pesrsoana pe care o urasc asa.Iar vara,cand stam impreuna,nu prea iese pe strada,pentru ca 90% din timp e desfigurat.Vorbesc serios.Il bat incontinuu pentru ca e un pervers imputit manelist etc.

Imi ador unele lucruri.Spre exemplu chilotii.Ii ador pt ca au imprimeuri dragute si sunt de firma si pe jumate de cur.Nu port tanga decat daca am de ce.

Imi e dor de copilaria mea si de tot ce continea ea.De la prietenul meu cel mai bun,la genunchii juliti zilnic.

Ma simt urata de fiecare data cand ma cert cu cineva la care tin.Asa ajung sa exagerez in a ma face frumoasa.Bodo zice ca ma fac tot timpul dar nu-l cred.

Bodo e ca fratele meu geaman.Suntem nascuti in aceeasi zi,la aceeasi ora,dar la un an distanta.El simte cand sunt intradevar suparata chiar daca rad si glumesc.Si tot el a avut curaju sa ma ameninte ca ma duce la biserica daca mai fac urat.Si ma scos din paranoia.

Urasc sa ma duc la biserica.Mi se pare ca ma duc intro adunatura de oameni care cred in Sfantul Satelit ca sa aibe un motiv sa isi puna dorinte,sa traiasca.

Urasc icoanele.Desi intr-o anume camera se uita un Isus si un Sf Andrei (cred ca asta e) la mine de fiecare data cand stau in pat.

Am fost si eu saraca.Si atunci,familia era mult mai fericita.Acum e egoista si o urasc.

Imi place sa traiesc pe cont propriu,sau daca nu,sa traiesc alaturi de omul pe care il iubesc.Imi place sa ma plimb noaptea prin bucuresti.Nu e asa de periculos.

Am cele mai ciudate vise.Ieri am visat ca eram fericita ca facusem gemeni.Chiar imi doresc gemeni.Numai ca in vis mi-au murit.Iar eu mi'am omorat sotul.Dupa care miam dat seama ca nu pot trai fara asa ca mam impuscat.

Imi place sa citesc.

Imi place morbidul,tot ce e vechi,retro,vintage,cum vreti voi.

Sunt uneori baietoasa.Rareori,imi ies de'a dreptu din minti,si ma enervez foarte rau.Atunci,incep sa ma bat.Nu conteaza ca esti fata sau baiat.Mi sa intamplat o singura data asta.Si sa lasat cu sange.

Alteori sunt un copil.

Numi iese absolut nimic primavara.

Ador ziua mea de nastere.O consider perfecta.

Urasc ziua de 13.Ma bantuie in tot ce fac.Inconstient,cand cineva ma pus sa FAC un an,1843,eu am inteles gresit si am scris un altul.Nu sunt buna la matematica deci nu aveam cum sa imi dau seama.Dar am scris anul pe care credeam ca il spusese.S'a dovedit a fi un an la 130 de ani distanta.Adica 1973.

Imi place sa sar gardurile.

Urasc sa mi se dea ocupat,sau sa mi se inchida,sa nu mi se raspunda la telefon,mesaj.

Vreau tatuaj.

Vreau sa ma fac blonda macar sa vad cum imi sta.

Vreau din nou pirsuri.

Visez sa merg vara asta la mare,macar un weekend,sati fac o surpriza.Si sa stau pe plaja noaptea.Asa,ca in visul ala pe care l-am avut!

Si totusi,azi,1 an.Nu stiu daca trebuie sa ma bucur,pentru ca nu mai stiu nimic de tine.Pt ca tu nu esti mess-addicted.Dar eu tot ma bucur!

Si ma enervezi si uneori te urasc,dar te urasc si ma enervezi pt ca te iubesc.

Si sunt egoista cu asta!

Niciun comentariu: