miercuri, 18 martie 2009

Post despre un om rau.Nu-i despre Iubi.


ASTA NU ESTE UN POST PT. IUBI!!!

Bun,acestea fiind spuse am sa imi exprim furia.

Tu nu poti fi un prieten adevarat,al niciunui om pe Terra.Sentimentul de indignare asupra unu fapt consumat si ireversibil pe care inca il ai,nu'ti da pace,fie constient sau inconstient.

Nu suport cand nascocesti lucruri DESPRE MINE sau DESPRE EL.Ce tre sa intelegi tu e ca SUNT CU EL IL IUBESC SI NIMENI NU MAI INTRA IN ECUATIE.Asa se face ca tu speculezi momentele in care eu prezint un oarecare dezechilibru (adica paranoia) si imediat apari tu cu povestirile tale SF.Le spui cu atata convingere incat ai convinge si un animal.Dar nu.Nu si pe mine.Nu suport sa zici asa ceva si mi'am dat seama ce fel de om esti tu din momentul in care ai incercat sa ma manipulezi sa fac ce vrei tu,si ce ti se pare tie corect.Asa ca NU.NU O SA FAC CE VREI TU SI CUM TI SE PARE CORECT.NU'MI PASA DE CE ZICI.NOI DOI SUNTEM BINE si fara prezumtiile tale,fara tine incercand sa manipulezi si mintind.NE IUBIM.TU INTELEGI TERMENUL ASTA?

Pentru ca altfel nu am gasit rezolvarea situatiei.Am inceput de mult sa te ignor asa ca tu nu mai faci parte de mult din viata mea sau din cercul meu de prieteni.Nici macar nu ma mai intereseaza de tine.Esti si tu pe undeva pe acolo.Iar in putinele dati cand vorbim la telefon,adica o data la 5 luni,am grija sa te mint in ultimul hal,pentru ca eu cunosc perseverenta ta in a afla unele lucruri.Asa ca,TE MINT MEREU CU ORICE pentru ca tu sa nu mai sti ce se intampla de fapt intre mine si iubi.Nu stiu de ce te intereseaza.

Sfatul meu e sa-ti vezi de propria ta viata,si de problemele tale,pentru ca pe mine chiar nu ma intereseaza persoana ta,si cuvintele hidoase pe care le scoti.Sper doar ca in curand sa ajungi la maturitatea in care sa iti dai seama ce mult il iubesc eu pe iubi si cat de fericita ma face,si sa incetezi.:)

[iubiiii<3!]

Niciun comentariu: