sâmbătă, 31 mai 2008

Din nou copil


Printre alte foi roz colorate din viata mea,scrise,ce merita atentie..am gasit o foaie mica si indoita,uitata.Era rozul cel mai aprins..Era impecabila si totusi...uitata.M-am gasit pe mine,copil.Si era o zi..intr-un anotimp pierdut.Era noapte si o casa cu un apartament mic la etajul 1.Niste scari inguste si descimentate.Un culoar lung..negru..macabru si o usa masiva de lemn..care abia se mai tinea in balamale scartaind groaznic.
Acolo,statea Andrei.Cel mai bun prieten al meu.Motivul pentru care..acum..12 ani mai traziu,mi-am dat seama ca de mica eram a dracu..si dormeam cu baieti.
Eram doi nebuni,el fiind cel mai cu motz..Avea in balconu toate jucariile pe care mi le-am dorit eu vreodata si mama si cu tata nu mi le cumparau fiindca eram fata..si trebuia sa am numai papusi.
Colectia lui intreaga cu Superman cu Batman si cu Robin..fiecare jucarie era mai buna decat cealalta.Una ridica picioarele alta mainile..iar cealalta intorcea capul.Nici una dintre ele nu era complet intreaga..dar ce conta ca erau zgariati rupti sau incompleti noi ne jucam.Apoi mai era acea minge a lui roz cu albastru pe care o adoram si paletele lui de tenis facute din lemn.Mitralierele si pistoalele cu apa...Tot cemi puteam dori..Iar la toate astea...se adaugau MASINUTELE..de care nu ma puteam desparti..Si eu si el ne jucam cu masinute dea Mama Tata si Copilul si faceam trasee intregi in acel apartament mic,in timp ce parintii nostrii fumau la greu.
Intr-o noapte..nu am mai vrut sa plec de la el..si am ramas acolo 4 zile.Gabi si cu Cristi..parintii lui Andrei ma iubeau ca eram "pasarica dulcica a lu Cezar si Cristina" si pt ca isi dorisera o fata.
In fiecare noapte dormeam cu el si ne jucam cu neonul apoi ne spuneam tot felul de povesti stupide inventate pe loc,ne gadilam si ne dadeam picioare si pumni,dupa care tot ne luam in brate si adormeam amandoi.
Tin minte si acum ceasul lui de langa patul mic,ceasul care avea o poza cu el.E singura imagine care mi-a mai ramas cu el de atunci..
Intr-o vara ne jucam afara in fatza blocului si am cazut si am rupt nijte flori din gradina unui vecin..si ma certat si bosorogu dracu ma batut.
Oricum...ar fi multe amintiri cu el...cum ar fi cand a cazut din DUD...dar nu am sa stau sa le spun pe toate...oricum..nu neam mai vazut de 6 ani..si nici nu vreau sa ne mai vedem...am hotarat..sa ne stim asa...copii..

Niciun comentariu: