joi, 15 mai 2008

Coca-cola


Saraca sticla de cola.Era sa imi vina drept in bot dupa ce i-am tras lu Huttzy vreo 3 suturi in cur.Partea cea mai buna e ca si-a lasat paru din cap tin sa precizez sa creasca.

Alte personaje,gen David exerseaza cum sa dea picioare in tate mai bn.Si azi pot sa spun ca i-a cam reusit un picior extraordinar.Am simtit ca ma pis pe mine.In fond da asa se face cand doi sunt impreuna.Da.Asa e.

Cu toate astea exista limite frate.Inteleg ce vrei tu sa faci dar sincer nu tre sa o tii la nesfarsit cu tachinarile astea inutile.Potolestete!Stii foarte bine ca ma enerveaza.


Ieri am facut Uga-Ciaca cu Diana sau Roscata sau Matasea Broastei.Ii spuneti cum vreti.Azi am dat teza la romana si proasta aia de profa nici macar nu stia ca avem astazi.Diana a copiat ca nesimtita pe masa...asa cu foile pe masa...iar proasta aia de profa statea cu fata spre mine si nu am putu f bn.Dar oricum am scris ma astept de la 7 in sus.


In ora de geogra am ras.Ca e aia proasta si ciudata si "MAI COPILASI!!!!"ma rog,mai are si o spranceana dreapta si una arcuita zici ca e post-it.


Am impresia ca traiesc intro lume de dobitoace.Nu gasesc nimic interesant de facut si oamenii normali si inteligenti sunt foarte greu de gasit.Bine ca eu am gasit cativa si guess what toate sunt fete.


Bla bla bla ma plictisesc.Peste o luna fac 16 ani si nu prezint nici un interes asupra sezonului ce urmeaza.Cu atat mai mult cu cat inaintez in varsta si ma trezesc la 18 ani aducandu-mi aminte ca nu am putu realiza nimic pe plan sentimental sau pe plan financiar.


Pff....Cea mai buna parte a verii asteia....Primesc bani si vine Metallica.The end.

Niciun comentariu: