marți, 3 iunie 2008

Oh well


Imi revin .Revin la viatza mea nebuna.Imi pierd mintile si sunt copil.Cant rad si plang it does not matter.After all we're the same.
And im happy....
Very very happy...
Aint gonna change my crazy way.
-restricted info-
Haha!
Si cum ziceam ca sunt happy si iubesc doua persoane ffff mult una din ele fiind Pimkie-fukk you bitch i am supposed to be straight not bi-curious!!!Sa te futa oralistii=))pardon...oratorii=))
YOUUUUUU
<3
ce era aseara?nu mai jtiu...o kestie cu jtm ily si -te rog frumos,se scrie ICH LIEBE DICH-incultule!!
dupa care un MC pokemonesc avec mon ami && son emochitara:)))
apres,un urcat pe o cladire pe undeva pe vatra:D
apoi a la maison j mn fshe peun huttzinish=)) glumesc...doar neam certat si neam potolit.RANDOM.tampenii ca dc nul cred:D
apoi o conv cu "tbx si eu tbx-si eu-si eu-tbx-si eu-tbx-si eu-ily-jtm-jtm jtm-mata!-muie-tie-nu tie-o ba da nu tie-sa ma sugi-pe tine-eh cacat pe tine!-tre sa plec-bn muie lu mata-ba lu mata-nb-nb-tbx-TBX-da da-serios credema-da tre cred tbx-si eu-hai nebeu-tbx-ily!-<3-<3<3-e>
apoi mam dus sa fac un CEAI cu un PLIC DE CEAI ca e logic ca na...
si ai mei bulangii au plecat noaptea de acasa...kiar ma intreb ce au facut nimeni nusi poate da seama.
si mam uitat ca tampa p vh1 classic the rock show si aia dadeau numai Iron maiden Motorhead si Metallica si eu am fost satisfacuta de 5 melodii de la metallica si 2 de la motorhead-plm ce pipitza care nu stie nik o sa fiu la concertu IM..nici makr nu jtiu cand e:))
am uitat de filmulete!!!
BILLY's BALLOON-thx to miruna shes the spirit=))
and
MY SPOON IS TOO BIG-thx to both miruna and diana pe care am dat clatitele
and thx to paul nothing ca el a stat sami spuna ca arat ca un sac cu rochita...MUIE TIEEE BAAAHHH
now..tata ma lasa la mare alone wich is great!!!!:x
si telefonu ala da doamne sa il gasesc ca de nul caut de vreo 2 sapt si tot numi gasesc...da lasa ca fac comanda deci da o sa am telefon pt ca asta e muribund saracu:))
si sunt happy si bi-curious
cik=))
si va iubesc pe amandoi-aici e vba dspre un tip si o tipa,antonia te simti?
apoi le iubesc pe amandoua-miruna && diana
si mai iubesc si pe altcnv daca ar inceta cu prostiile pe la spatele meu...si daca nu ar mai fi asa rautacioasa maria....<3
si bla bla in 15 min tre sa plec la scoala si sa dea domnu-in care nu cred anyway-(te rog nu o baga aici pe aia a ta cu religia metalului)-sa mi se indeplineasca dorintza as fi super extra mega happy si nu o sa mai am c sa caut pe la scoala saptamanile astea
yayyyyyyyyyyyyyyyy
si vine ziua mea:))
si...hmmm...caline...esti pokemon!!!:)

Niciun comentariu: