sâmbătă, 24 mai 2008

Ete..



Nu am sa inteleg niciodata puterea ta asupra mea.E ceva ce nu pot cunoste.Pot doar simti.Si eu ma intorc.De fiecare cand o las balta.

Mai sunt doar 4 zile.Tu stii prea bine.Poate cel mai bine.Vise mari uscate.Sentiment colorat.

-Si poate bunicamea ramane acolo si sapt.asta!PLS GOD!-

Si are sa vina vara.Vreau o vara nebuna,cum n-am mai avut niciodata.Vreau o vara cu nopti nedormite cu cantece pe plaja si plimbari seara sau chiar noaptea prin Bucuresti.

Vreau sa fie cald.Sa iubesc sa ma distrez.ETE.

Ma intorc,revin din nou,iar si inca odata.-cate pleonasme sunt?

Conteaza?Rup legi,calc reguli...suflet plin de culori,persoana dulce,energica.Strig iubire,eman iubire si e contagioasa.

Mie frica de intuneric.Sunt un copil.Sar.Rad.Tip.Si vreau pericol.Nu ma voi misca din mijlocul intersectiei.Nu atat timp cat sarut.Nu atat timp cat rad.ETE.

Si promite-mi....ca va fi mai mult de o data.Si promite-mi ca vei fi acolo de fiecare data.Si promite-mi ca nu ma vei dezamagi inca o data.

What happened to our love you asked?I think we killed her.

Love is not like anything.Especially a fucking knife.

Niciun comentariu: