marți, 13 mai 2008

Tot eu...


In ultima vreme,evident tot eu,sunt aia care se tot schimba.Tot eu sunt aia urata si reaua si aia care face rau.Tot eu sunt cea de vina.Intotdeauna!
Ma simt aiurea.De ce toata lumea imi spune ca nu-mi pasa?Asta e problema,ca imi pasa,si vreau sa fac ceva sa numi mai pese.Vreau sa le-o platesc celor care sau bagat in viatza mea fara nici un drept si vreau sa vada cum e sa fii calcat in picioare.Dar asta nu include si prietenii mei.Si mam schimbat.Maria tot imi spune asta si sustin ca nu e asa pentru ca repet,nu e totu o joaca.Niciodata nu va fi.Ceilalti se joaca absolut cu viatza mea si eu nu vreau sa stau sa mi se intample ce ti sa intamplat tie.Si urastema si crezi ce vrei.Daca esti atat de oarba incat sa vezi ca sunt la fel.Stiu ca ma urasti ca sunt cu el.Stiu ca ma urasti ca vrea sa ne impacam.De fapt mai urat din totdeauna.De multe ori am avut impresia ca stai cu mine de interes.Si tre sa te anunt ca eu nu am avut niciodata un interes la tine indiferent daca te-ai apucat acum sa crezi ce crede Bodo.In fine viatza ta treaba ta.Daca vrei sa nu mai fim prietene e Ok.Dar ma deranjeaza ca iti induci unele chestii neadevarate despre mine.Alegerea ta oricum.
Am sa raman impasibila sa nu te astepti sa fac vreo miscare.Nu vreau sa ma rog de tine sa cersesc prietenii.Prietenele adevarate sunt oricand gata sa o ia de la inceput fara restrictii una la cealalta.Tu oricum nai facut niciodata asta.Sau poate ai facut.Da mi se pare ca acum cam gasesti motive ca nu mai ai nevoie de mine.In fine fie cum vrei tu.Nu incerc sa te opun.Tin minte.Si am fost proasta.

Niciun comentariu: