duminică, 13 septembrie 2009

Wishlist.


Azi cand mergeam spre Baneasa,ma gandeam la ce eu vreau intr'adevar.So here it goes:

1.Vreau sa'mi iau un super telefon,pe care sa stiu sigur ca nu'l mai fut pt ca e prea pretios.
2.Vreau un laptop nou.
3.Vreau sa fac tot posibilu sa am bani multi.
4.Sa am o casa sau un apartament maaare undeva la periferie.
5.Sa am o pisica.
6.Sa am o casa luminoasa cu terasa.
7.Sa am piscina.
8.O masina neagra de teren.
9.Si un dressing.Toate astea pt ca am muncit mult sa am bani.
10.Un terrier de yorkshire.
11.Vreau sa o lase in pace pe Pimkie,sa putem sa stam mai mult impreuna.
12.Vreau sa am mereu cafea dimineata.
13.Sa am mereu un pachet de tigari ca sa numi fac griji.
14.Vreau sa invat sa cant la chitara neaparat.
15.Vreau un tatuaj gen upper pussy.
16.Vreau mai multe tatuaje dar bine amplasate.
17.Un pierce in buza pe dinauntru.
18.Sa'mi bubuie casa every morning cu rock in timp ce eu beau cafea si fumez tigara.
20.Sa conduc mult si repede cat de cat.
21.Vreau ca petrecerea mea de majorat sa fie mai mult decat bestiala.
22.Sa'mi aduc aminte de trecut cu zambetul pe buze si sa fiu mandra de mine ca am facut tot ce am putut.
23.Sa fiu o persoana si mai puternica.
24.Vreau sa dau cu jet atunci cand chiar trebuie si nu pot.
25.O viata complicata caci urasc tot ce e comun.
26.Sa pot sa fumez cu ai mei in casa.
27.Vreau sa bat pe cineva,ACUM,nu stiu de ce e palpitant.
28.Sa dau de persoane care stiu sa iubeasca asa cum stiu eu.
29.Sa merg saptamanile astea cu prietenii mei la munte.
30.Sa facem HAOS la munte.
31.Vreau sa'mi cumpar multe sticle de Tequila sa le bau asa ca am eu chef.
32.Vreau The green mile (book).
33.Vreau sa'mi iau cel mai profesional aparat foto.
34.Sa fac Arta fotografica.
35.O sesiune foto.
36.Design interior.
37.Mai vreau o data vara asta in iunie si iulie.
38.Vreau din nou clasa a 10 a.A fost genial.
39.Vreau pe Pace si Dragoste :))
40.Barmanu din goblin pt Ana.
41.Un sot rocker.
42.Rock in masina hu-ha pe autostradaaaa!
43.Chilotei draguti.
44.Something special in my life.
45.Sa nu mai fiu facuta sa siu stres.
46.Sa ma angajez cat mai repede.
47.Sa nu ma mai agit pentru nimic.
48.Sa pot sa spun ceva cuiva azi.
49.Sa vad Kings Of Leon here.
50.Sa ma mut cu fratimiu,Bodo.

2 comentarii:

Anonim spunea...

... primele 10 lucruri sunt strict legate de posesii materiale... materialisto.

Anonymous does not forgive.
Anonymous does not forget.

Expect us.

Honeythief spunea...

si daca sunt un pic materialista ce se intampla?:))