luni, 28 septembrie 2009

Anonymous.

Ma lasa rece faptul ca tu/voi chiar iti/va faci/faceti timp pentru a imi citi mie blogul si ma acuzi/acuzati pe mine de imaturitate.Ma intreb care dintre noi este mai imatur,eu,ca imi scriu aici gandurile si sentimentele subite,sau tu/voi care nu iti/va gasesti/gasiti starea decat daca mai comentezi/comentati ceva.
Mi se pare o totala lipsa de respect din partea ta/voastra,iar un om complet matur,nu si'ar pierde timpu cu prostii,comentand la ce au altii nevoia sa scrie.
Atitudine razbunatoare?Nici pe departe,dar daca nu ai o varietate de sentimente,nu esti om,asa ca da,sunt om si am dreptu sa ma simt si razbunatoare,si zeflemitoare si nesimtita.Am dreptu sa ma simt cum vreau si tocmai de aceea am dreptu sa scriu ce vreau pe blogul meu,nu pe al altuia,ca nu l'ar interesa nici nu l'ar interesa mai putin,mai ales daca postez un coment cu aere dinastea superioare complet rasei umane.
Si toate gandurile si sentimentele pe care le etichetezi/etichetati drept imature sunt de fapt normale,nu e nimic imatur in toate acestea.Probabil ca aici avem de aface cu un caz de teribilism numit "eu/noi sunt/suntem cel/cei mai tare/tari".
Anyway.

Macar ai/aveti responsabilitatea si maturitatea necesara pt a nu ma mai deranja.

Niciun comentariu: