duminică, 20 septembrie 2009

Emergency.


Mi'am petrecut atatia ani sperand ca nu'mi pierd timpu.Puteam sa bag mana in foc ca totul o sa fie bine si ne vom descurca mai departe,ca nu suntem in pierdere de timp,mai ales eu.Si am sperat ca nu ne vom rani unu pe altu nici macar un pic.Mi'am dorit sa fiu pe bune macar de data asta,ca sa nu mai aiba de ce sa se intoarca roata si sa fie totul bine.

In 3 ani nu am facut altceva decat sa platesc pentru orice mica chestie facuta de mine vreodata.

Am crezut ca stiu cum sa fac sa fie mai bine,dar nu am stiut.Nu am facut decat sa invat din greseli.

Am invatat ca nu ar trebui sa minti cu nimic.Sa nu inventezi chestii cu alti baieti sau fete doar pentru a ajunge la urechile unei persoanei cu care esti in speranta ca va fi geloasa.

Am invatat ca trebuie sa arati ca ai incredere in cineva.Nu sa iti ascunzi increderea.

Ca nu trebuie sa ma prefac ca am anumite stari.Nu sunt la teatru,deci nu tre sa'mi exersez starile de nebunie ,melancolie si eu mai stiu ce.Strica mult.

Sa nu te oferi pe tava cuiva.Oricat de mult ati stat impreuna.Sa nu faci totul pentru acea persoana,sa nu fie unul dintre stalpii tai de sustinere.O data ce peroana numai e.Totul se duce dracu cu tine cu tot.

Sa te impui cat poti,chiar daca nu poti.

Sa te tii de promisiuni doar cand ai de ce.Si pentru cine.

Si nu'ti oferi toata dragostea pe care o poti da.99% din cazuri nu merita.

Cel mai important,NU ierta persoana aceea in nestire.Nu faci decat si mai rau.Apoi osa te intrebi de ce iti zice lucruri naspa si nu te deranjeaza.Iar de la lucrurile minore pe care le ierti,ajungi sa ierti fapte majore oribile,care nu ar trebui iertate.

Tot ce am facut eu bine,nu m'am gandit la un viitor serios cu noi.Nu mam gandit la un viitor nici macar apropiat.Asteptam asta.Stiam ca se va intampla curand.

Se pare ca a fost un timp pierdut aiurea intr'o minciuna,cand,daca era evaluat,putea ajunge departe.Si chiar daca nu aratam,ne cunoastem,si fiecare avem greselile noastre.Tu,stii undeva ca eu nu meritam toata treaba asta,eu,stiu ca am facut tot posibilul,stiu ca tu,tot undeva acolo,inca mai apreciezi.

E urat sa ai regrete.
Stiu care e al tau in legatura cu mine.
Dar eu,eu il am pe cel mai urat dintre toate.

2 comentarii:

a.m spunea...

eu nici nu mai viseez..

a.m spunea...

deci noi suntem ciocolata buna
za' ciocolata:>
si eu te iubesc :x