vineri, 11 septembrie 2009

1209.

Mai mult pentru ca nu am inteles niciodata de ce oamenii buni sunt aruncati la gunoi si calcati in picioare.Daca e ceva ce detest cu adevarat la mine,detest ca sunt o persoana prea buna si chestia asta nu m'a ajutat prea mult.Toti la care am tinut si'au batut joc de mine.M'au aruncat pentru altceva ce nu era deloc la fel ca mine,era chiar de mai proasta calitate,dar lor nu le'a pasat.
Si m'am saturat sincer de aceeasi poveste mereu,in care persoana la care tin ma raneste si se face ca ploua.M'am saturat sa fiu mintita,sa traiesc in minciuna.Chestiile asta lasa cicatrici adanci,care nu se vor vindeca niciodata,si mereu osa doara.

Am fost antrenata in ultimii 2 ani sa nu mai am incredere.Iar acum ma intreb daca niste cuvinte onorabile ca "te iubesc" inseamna de fapt asta.

Dorinta pe care mi'am pus'o de ziua mea a fost sa fie totul adevarat si long.Dorinta pe care am pus'o cand am aruncat 5 mii in bere a fost sa'ti dai seama cum sunt de fapt,sa'ti dai seama de mine.Si sa sti..ca eu sunt..Probabil ca e cazul sa numai cred in dorinte si vise.Oricum,un singur lucru am omis sa iti spun.Ceva foarte important.Dar nu'ti voi spune decat la momentul oportun.

Eu numai pot sa'mi doresc sau sa visez.Mereu esueaza tot cand fac asta.Si oricum,de data asta,e ca si cum ai da foc unei pagini pana arde si numai ramai cu nimic.
Poate doar cu amintirea foii undeva,acolo,stiind ca acum 2 secunde era foaia ta si o tineai langa tine.

Apoi te intrebi de ce ai dat foc foii..

Niciun comentariu: