vineri, 15 mai 2009

X


Uneori chiar nu am perioade bune.Ca acum.De cand am venit de la mare,si se fac 2 saptamani deja,nimic nu merge cum trebuie.Absolut nimic.E dea dreptu o perioada de cacat pe care o urasc.Urasc luna mai.
Ma enerveaza tot ce e in juru meu.Fiecare zi,este un cliseu si asta devine agasant.La momentu de fata am chef de putine persoane si daia ma port ok.Din pacate,una dintre aceste persoane nu are chef de mine.
Am observat ca m'am tinut de toate promisiunilw facute pana acum,si nu am facut nimic rau,nici pentru relatia pe care o am acum,nu am mintit,nu am inselat etc,nici pentru prietenele mele.Dar ca de obicei,cand esti un om care se respecta isi bat altii joc de tot.Pentru ca am auzit mii de scuze si mii de promisiuni care in a doua secunda s'au transformat in praf.Si de pe urma acestui lucru eu pe cine ar trebui sa cred?(generalizand)

*Nu stiu ce se tot intampla cu noi doi si relatia noastra.Chiar nu stiu.Si daca exista ceva de rau cu subinteles de care eu ar trebui sa-mi dau seama,crede'ma ca nu vreau.

Dar..te iubesc...=(

Ma simt ca o bomba cu ceas.Nu stiu cat mai am pana cand avalansa de nervi o sa se puna in miscare.Si nu stiu pe cine o sa pice toti nervii astia,pt ca ultima data cand m'am, enervat in halul asta am luat lumea la bataie.

Si ca sa nu mi se mai reproseze chestii,ma simt in felul urmator:

1.IGNORATA,IGNORATA,IGNORATA,IGNORATA,IGNORATAAAA!!!!!!!
2.INCAPABILA
3.TOTAL NE-IUBITA
4.LASATA DE IZBELISTE PE UNDEVA PE ACOLO.
5.INGRIJORATA
6.USELESS.

Ah,da...si ce ma scoate din sarite,de la oricine e sa-mi dau seama ca ma minte pe fata si sa nege lucru asta.Pentru ca imi dau seama la toata lumea,de foarte multe ori,dar de obicei nu spun nimic.Si mai detest sa ma trezeasca cineva din somn.Adica,serios,daca nu esti o persoana foaaarte apropiata de mine nu iti trebuie decat sa ma trezesti si o sa ai parte de toata rautatea din mine:).La emma trec cu vederea ca ea nu a stiut.

In fine..

App:Nu te uiti in lista sa vezi daca e pe mess?

Niciun comentariu: