joi, 28 mai 2009

Bottom.


Tu nu stii cum e.Pur si simplu nu sti.

Pentru ca eu niciodata n'am facut ceva rau.Am fost intotdeauna langa tine,chiar daca ne certam,chiar daca ne injuram si nu ne suportam.Mi'am petrecut o vara intreaga cu gandul numai la tine.Iar pe mess,intotdeauna am fost online,asteptandu'te pana la 3 noaptea.

Nu sti cum e sa stai sa astepti de tampit.Sa ti se intipareasca pe retina cuvantul OFFLINE si sa incerci constant sa faci ceva sa treaca timpul mai repede.

N'am disparut subit.De fapt,nu am disparut niciodata.Nu te'am lasat niciodata sa te ingrijorezi pentru ca nu dau eu semne de viata 3 saptamani.Eu mereu ti'am dat semne de viata.Chiar mai mult,semne ca te iubesc enorm.Te'am asigurat constant si am avut grija sa simti acest lucru.Si voiam sa ai incredere in mine,pentru ca nu as fi putut face ceva sa te ranesc.Nu am facut si nici nu voi face.

Nu sti cum e sa dispar fara a mai da semne de viata pe singura noastra cale de a vbi,adica messul.Nu sti cum te poti simti,cat de neincrezator.Iar dupa 3 saptamani,deja incep dubiile.Nu sti toate astea,pentru ca niciodata nu te'am lasat sa le simti.Niciodata nu ti'am aratat ca nu imi pasa.Pt ca mie chiar imi pasa.

N'am pus pe nimeni altcineva sau ceva pe locul 1,decat pe tine.Nu te'am ignorat niciodata si intotdeauna m'am gandit la binele tau.Nu am fost dezinteresata de persoana ta si nu am lasat sa treaca enorm de mult timp pana cand sa sun.N'am primit nici un mesaj de'al tau la care sa nu dau reply si nu mi'a sunat telefonul cu numaru tau fara sa raspund.

Nu sti cum te poti simti cand sti ca nu ai nici macar locul 3 in topul prioritatilor persoanei iubite.Cat de descurajat devii.Nu ai fost niciodata instrainat prin ignoranta mea.Nu sti cum e sa nu ti se raspunda la mesaj,sau la telefon,sa simit si sa sti ca in momentu ala sunt un milion de lucruri mai importante pt persoana pe care o iubesti decat sa vorbeasca la telefon cu tine,sau sa scrie in 2 secunde un mesaj.Nu sti ce e nepasarea persoanei pe care o iubesti si cum doare.Nu sti,fiindca am avut grija sa ai parte de toata dragostea mea,am dorit sa fi fericit.

N'am promis niciodata ceva ce nu voi face.Nu te'am lasat niciodata sa simti distanta.N'am gresit fata de tine nici o clipa,in orice fel.N'am considerat ca meritai.Nu ti'am jucat niciodata feste,nu te'am trecut prin teste.Nu te'am mintit.Nu te'am dezamagit.Nu am instaurat nesiguranta.

Nu sti in ce hal se poate simti un om cand i se promite in zadar.Nu sti cum e sa simti distanta,cat de rea poate sa fie si cate feste iti joaca.Daca tot suntem departe,de ce tre sa mai simtim si distanta?Nu sti ca eu nu ti'am gresit cu nimic si ca am fost corecta fata de tine.Nu sti cum e sa te simti singur,instrainat de orice urma a iubirii celeilalte persoane.Nu sti cum e sa o iei razna.Nu sti cum e sa te simti in nesiguranta.Nu sti cum e sa nu ai habar ce se intampla cu relatia.Nu sti ca eu nu pot sa te mint.

Nu stii toate astea pentru ca ti'am dat tot ce iti puteam da.Toata dragostea,sufletul,fiinta mea si multe altele.Pentru ca am vrut sa fi fericit sa nu iti lipseasca nimic.Pentru ca am tacut din gura atunci cand m'a deranjat cate ceva.Pentru ca te incurajam intotdeauna.Nu stii toate astea pentru ca imi pasa prea mult ca sa te las sa le sti,pentru ca te iubesc prea mult ca sa te las sa te doara ceva..Dar nici tot ce ti'am dat nu ti'a fost indeajuns..Nimic nu a fost indeajuns..Poate nu sunt de tine..Poate nu esti multumit...Si nu a fost indeqajuns..

Eu stiu groaza acestor sentimente.Eu stiu cum e sa o iei razna,sa te distrugi psihic,sa fi ignorat,sa nu ocupi nici locul 3,sa fi lasat singur sa turbezi,sa nu existe promisiuni,sa nu sti nimic sigur,sa iti fie frica,sa fi in nesiguranta,sa fi dezamagit...(etc).

Eu stiu toate astea...
Credema it hurts me like hell.

Si mai stiu..

Ca nu iti pasa deloc ca te iubesc.Si nu te'a impiedicat nimic sa ma faci sa ma simt ultimu om de pe pamant,chiar si dupa toate momentele frumoase..

Si nu iti pasa de faptu ca m'ai lasat singura,in nestiinta.

Pentru ca eu habar n'am daca suntem Noi sau sunt Eu.

Ce cacat..nu cred ca merit asta.

Niciun comentariu: