miercuri, 6 mai 2009

Toate astea pentru ca..


PLANG!!

PENTRU CA tu crezi ca sunt o persoana puternica,poate sunt,dar nu si cand e vorba de tine.PENTRU CA ma sperii,si incepe sa imi bata inima tare de spaima.PENTRU CA sunt foarte sensibila cand vine vorba de tine,si plang des.PENTRU CA uneori esti prea rece si am dubii.PENTRU CA n'ai chef.PENTRU CA stau sa te astept sa fi on in fiecare zi.Asta fac mereu.Stau si astept.PENTRU CA uneori nici nu as sti ca esti online,ca intri si nici nu sti ca sunt acolo.PENTRU CA tu crezi ca de fiecare data cand ma supar nu se intampla nimic si imi trece.PENTRU CA niciodata nu uit.PENTRU CA ma manipulezi usor.PENTRU CA de multe ori chiar nu'ti pasa.PENTRU CA uneori minti.PENTRU CA iesi de pe mess si exista dati cand nici nu'mi spui un ''Noapte buna,te iubesc!''.PENTRU CA tu crezi ca daca nu spui toate astea si te porti uneori rece,eu n'am nimic.PENTRU CA tu nu mi'ai spus ca m'ai iubi orice ar fi,in schimb eu ti'am spus.PENTRU CA MI'E FRICA DE TINE!!!!!!PENTRU ca imi dai busy tone si nu suport.PENTRU CA exista dati cand chiar nu ai chef de mine.PENTRU CA mereu sti ca sunt undeva acolo si ma gandesc la tine si te astept.PENTRU CA nu sti cum e sa astepti in halu in care astept eu.PENTRU CA nu conteaza catE persoane sunt in juru meu eu sunt acolo,si iti raspund IMEDIAT de fiecare data.PENTRU CA nu e cineva sau ceva mai important decat TINE.PENTRU CA pentru tine nu e deloc asa.PENTRU CA tu crezi ca nu m'as putea enerva intr'atat incat sa fiu naspa si sa nu'mi pese.PENTRU CA nu raspunzi la unele mesaje in care iti spun te iubesc si nu mie se pare ok.PENTRU CA uneori am foarte mare nevoie de tine,si tu nici macar nu esti online.PENTRU CA eu mor de doru tau in fiecare zi.PENTRU CA EU CHIAR TE IUBESC ENORM ORICUM AI FI.PENTRU CA ESTI RECE CU MINE CATEODATA SI MA DOARE,DAR TOT TE IUBESC.PENTRU CA mereu ma faci sa am dubii.PENTRU CA POATE AI DE GAND SA MA LASI,nu stiu si sper sa nu fie asa.PENTRU CA niciodata nu o sa auzi tot din ce spun.PENTRU CA nu te mint.PENTRU CA niciodata nu o sa te insel.PENTRU CA nu vreau.PENTRU CA TE ADOR.PENTRU CA nu iti dai seama calumea cand sunt suparata decat daca iti dau un :) sau ..PENTRU CA nu suport sa iesi si sa nu spui nimic.PENTRU CA asta ma enerveaza si ma face sa consider ca NU MA MAI IUBESTI LA FEL.PENTRU CA poate chiar asa e.PENTRU CA nu stiu cat la suta iti pasa de mine si de ce vreau eu,ce'mi doresc.PENTRU CA din cate mi'ai zis tu pana acum iti pasa foarte mult,dar nu si cu comportamentu tau rece de azi spre exemplu.PENTRU CA MA REPET:eu chiar am unele dubii din cauza intuitiei.PENTRU CA iti zic:tine'ma pentru tine!

PENTRU CA TU CHIAR NU REALIZEZI CE MULT TE IUBESC.
PENTRU CA TE ADOR SI TE VREAU ACUM CU MINE.PENTRU CA nu am apucat sa'ti spun pentru ca tu ai iesit si nu ti se pare ca lipseste ceva..
PENTRU CA m'ai enervat acum si ma doare si nu'ti pasa ca nu stii ca reactionez asa.
PENTRU CA ITI DAU TOT SI PROBABIL NU E DE AJUNS..
PENTRU CA nu vreau sa existe fisuri.
PENTRU CA mi'ai spus ca suntem si cred ca suntem perfecti.
PENTRU toate astea..

EU PLANG ACUM!!!

PLANG!!!!!

PARCA NU ITI PLACEA SA MA FACI SA PLANG!!!

BRAVO!!!BRAVO!!!

Niciun comentariu: