miercuri, 25 iunie 2008

Bday


A venit si ziua mea intr-un final.16 ani.ce realizare.Am stat aseara am tot umblat prin casa toata noaptea.mau sunat o gramada<3 si eu ascultam Muse ca o descreierata.Am tot stat treaza..poate da mesaj,poate ma suna..poate face cv in mortii lui.De fapt poate or face si ei ceva...acele 4 persoane:))
E si pana la urma ce?Ziua e lunga si daca nu vor dea mesaj sau nu or sa sune eu ma pish pe ei:> oricum mam obijnuit.
Tre sa merg sami iau o bluza pt ziua mea!!Ah uite ca unu dintre ei tocmai a dat mesaj.Raman 3 dintre care 1 stiu sigur 100% ca nu se va obosi.Probabil ca nici nu jtie...:(
coaie auzi coaie :)))
Ce destrabalare a fost wkendu trecut la mare:))
Cea mai marfa zi de najtere ever.!$%^*&*&)$#$@#@!!#$%~~~#!~$#^%&^*()(_%$#!!!!!sa sa inteleaga.Am bagat cenzura.
O sa fie masiv.Exact ca la mare.Am aranjat asta.E totul perfect.Poate ca daca siar aminti ca e ziua mea...as fi cea mai fericita.

Ehhhh cata bauta astazi:x:x:x nici nu jtiu unde sa ii duc.da lasa coaie ca si daca stam pe trotuar ne distram...o sa fie masiiiiiivvvv:X:X:X:X:X:X

CEA MAI TARE VARA EVER...A MEA O SA FIE..SI NU A ALTCUIVA!!!:)))

Niciun comentariu: