sâmbătă, 7 iunie 2008

Surprinsa


Bey pnm cat am putut sa rad ieri.Note pt emy:Umflati labiile cu pompa!!!:)))anyway sun oricum cat se poate de diferita.mam luat de lume pe la tnb alea alea ieri a fost caterinca on top pana cand sa trezit mihai ca vrea sami futa o palma si eu ca vreau sai fut o flegma.flegma...care pana la urma a ajuns dupa andrei.una daia mare si rautzacioasa si scarbos de vascoasa.HU HA eu in actiune.
Si erau pe motoare nijte handicapate care mau enervat.muianu lor era prea scurt.anyway cea mai importanta parte a zilei a fost cu super frappeul mafiot care nu a iesit la calin pt ca nu aveam ce trebuia inafara de o emochitara suferintza si de un emocalin care sufera pe la toti.
si melodia aia :x
si toata noaptea partyyyyyyy ca na home alone:x

apoi am aflat ca sa lins ala cu elena buda si am inceput sa facem un mijto de el macabru deci pnm nu cred ca exista cv mai nasol=))) doamne cata caterinca

iam facut si un cantec la chitara lu sj =)) domane :))) nu mai pot :)) scriu mai incolo

Niciun comentariu: