marți, 10 iunie 2008

Today


Ce poza de suferinta:|

Anyway azi a fost o ziii pfff....nici eu nu mai stiu.M-am sculat la 10:30 asa dupa ce ma turmentat tipa de jos cu bormasinile si muncitorii ei!!CRRR!!!Si am decis sa nul mai scol pe calin si am vrut sal sun pe eddy dar mam gandit ca ink mai doarme.La 11:15 mam vazut cu antonia si am mers pana in pipera cu cainele in geanta mea incurcand metrourile si alte kestii si primind un compliment gen "FETELEEE VASH FUTE SI MOARTEEE!" ah ce scarbos.La 12 si cv trebuia sa ma intalnesc cu indra in statia de 133 eu am ajuns pe la 1 si neam vazut direct in Rooms cu Ana Ingrid si Luiza.Apoi ni sa facut noua de altele si am mers in Orient la o narghilea cu struguri si dai si trage si trage si deskide gura si etc acolo..neam vazut cu Veen:D.La 4:30 trebuia sa fiu la cantemir sa ii iau pe Anca Pena Calin etc etc dar pana la urma mam dus direct pe motoare si am stat cu toti aia si neam distrat a venit si Brebu etc...bla bla iar Calin tragea de berea aia sa se enerveze brebu la culme.Eu am fost bushita de calin in toate partile.De nu ma zgariat si etc vai d capu meu.In the end am ajuns acasa ma dus brebu cu masina si calin tot urla pe geam tampenii de ma pisam p mn de ras:))=))

asta asa pe scurt.

in the end

nu mai pot sunt obosita am alergat in toate partile.

si eddy e suparat si nu stiu de ce.eu nam facut nimic.si mie dor de el...dabia astept sa ne vedem<3.

Niciun comentariu: