luni, 9 iunie 2008

In CACAT!!!


Inafara de faptu ca nu cred ca am precizat ca mam despartit de el...pt ca o iubeste profund pe OFREC nuj ce mai am de precizat.Ah...hai coaie daca nici pe ea nu o lasa in pace doar pt ca stie ca huttzy vrea sa fie cu ea...pnm...ma abtin in fne..not nice.
Deci mia facut androne pantalone nijte nervi cat casa si ma jur ca oamenii ca el vor pieri in curand.Speciile astea de materie dezorganizata nu au cum sa faca fata extintiei de oameni normali.
Apoi eddy sper sa ma fi luat in serios cu ce iam zis da vad ca pana acum nu prea a luat masuri.
Si de nervi miam rupt prima pielita care acum imi atarna in nesimtire imbaiata in sangele meu sacru of course.

Oameni projti ma enervati toti.si maikmea care nu ma lasa sa petrec in voie cu calin si cu gascutza si cu chitarile si celelalte componente frappeurile fakte d mn si tigarile lu calin.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ce cacat o sa fie de ziua mea.
:-<
ce cadou mi sa facut deja...o sal tin minte toata viatza...e al doilea cel mai nasol cadou facut de ziua mea ever...:(

Niciun comentariu: