sâmbătă, 25 iulie 2009

Nu stiu.


Cineva foarte apropiat mi'a spus de mai multe ori,ca am un suflet extrem de bun,si ca nu merit nici o rautate a pamantului..

Si stiu ca m'am mintit atat timp singura,si ca poate e totusi vina mea..asta fac mereu,dau vina pe mine,pentru ca sunt incapabila sa cred ca lucruri 'rele' despre persoanele la care tin.

Am fost un an intreg paranoica in legatura cu asta si tocmai cand mi'am zis ca nu mai am de ce,atunci s'a intamplat.

Si daca multi spun ca daca o persoana stie ce e aia dragoste adevarata,si o poate simti,sa se gandeasca mai bine,pentru ca da,intradevar e foarte frumos,dar te culegi mai greu de pe asflat ca sa te reintregesti.

Oricum,daca am rezistat la atatea probabil ca rezist la orice.Incep sa devin imuna.Stiu ca m'am schimbat de mult,si am devenit imuna incet,foarte incet.

De aici,eu nu mai stiu..nu vreau sa impart nimic cu nimeni,iar tu,evident ca vrei sa fiu mai putin egoista.Mi'as fi dorit sa stii ce inseamna pentru mine in momentu in care ai spus ca ''Daca pana acum nu a stricat,nu va strica nici de acum inainte''.Este evident ca .. sti foarte bine ce se va intampla cu asa zisul Club Principal.

Poate ma voi inchide in mine..

De azi eu nu mai stiu nimic..

Niciun comentariu: