marți, 4 august 2009

Incredibil.


Era atat de cald si frumos,ascultand muzica naspa intr'o masina dansand subtil prin spatele soferului dupa un lung drum amortit cu trenul.

Fericire in orice fel si nervi cateodata.Aveam grija de tine si iti priveam pielea uda in soare pe plaja razand la glumele stupide spuse.
Mi'am petrecut 5 zile teribile fiind fericita,iubitoare si iubita.Printre oameni care au recunoscut cum suntem noi de fapt.Printe bautura si .... jeleuri..Printre lovituri si apa de mare inghitita in sec.Avand gust de mare permanent si oduleuri blonde in soare.

Nopti in care mi'a fost frig si deliram aruncandu'ma cu totul in mare.Si e o senzatie aparte,ca nu are cine sa te prinda,si pici in marea calda si sarata,pana cand vezi negru apoi te ridici si vezi albastru cerului cu stele care sclipocesc.Apoi am simtit caldura corpului care ma iubeste.Moale si pufi.

M'am trezit in fiecare dimineata cu tine in brate,cu corpul tau langa al meu,cu mana ta intr'a mea.Si m'am obisnuit asa.Nu m'am gandit nici o clipa cand m'am intors,ca nu osa mai fi dimineata langa mine.Asa ca te cautam incostient cu ochii inchisi fiind sigura ca esti acolo,ca sa te iau in brate sa'ti spun ca te iubesc.Dar miam dat seama ca nu esti.Ca eu de fapt sunt din nou acasa,in plictisitoarea mea camera,singura in pat,fara tine,fara diminetile insorite cu tine in brate avand grija de mine,ca nu mai sunt la mare,nu mai sunt cu tine in Vama.

Si ca dupa toate astea te iubesc si mai mult.

Niciun comentariu: