luni, 20 iulie 2009

Rapture.


To capture those perfect days with you.To picture a perfect love.Ours.
Who sais it can't be perfect?

Amestec de culori,la 11 noaptea cand intunericul si cerul bleumarin cu mii de stelute sclipitoare se amesteca cu galbenul luminii becurilor de strada..Graba masinilor pe sosele,agitatia,amestecata cu peronul rece si sobru al unei gari,unde fiecare isi vede de treaba lui.

Zgomotul trancanit al trenului,miscarea legnata si aerul inchis,cald dinauntru,ascultand amalgamul de voci si dialecte,rasete si cantece nebune.Intrandu'mi in piele fericirea sutelor,de oameni de langa tine,veseli ca vor fi la mare in 8 ore.

8 ore pe un hol de tren ghemuita langa bagaj,visand,incercand sa cred ceea ce se intampla.8 ore care in visare,au trecut repede.

Un rasarit spledind vazut din spatele geamului amprentat de tren,dimineata,ajungand la tine,bucurandu'ma de fiecare moment.De cerul instelat vazut de pe plaja,de zgomotul valurilor,de pietrele digului,de frumusetea marii,a apusului...
de stelele cazatoare geniale vazute impreuna..

Bucurandu'ma de tine si de fericirea pe care mi'o daruiesti.De iubirea ta.De bratele tale,de mana ta intr'a mea,de cuvintele tale si de sarutul si atingerea ta.De gustul de nicotina ramas pe limba,si de un Winston Blue..

De locurile,strazile intunecate,bancile si digurile pe care am fost,de tantarii care ne'au piscat si plaja nisipoasa pe care ne'am intins.De cat de scump erai cand imi spuneai povestea cu Steaua Nordului,cand imi aratai constelatii..De rasaritul pe care l'am vazut in brate somnorosi si de cat de dulce si adorabil esti..iubi<3.

''Ca tine Nu saruta,Nu saruta...CA TU MA SARUUTII CU FOOOC!!''

Niciun comentariu: