marți, 21 iulie 2009

Aishiteru.


Din iubirea enorma pe care ti'o daruiesc tie,se naste ambitia,curajul.Curajul de a trece peste orice obstacol oricat de periculos ar fi,pentru a ajunge la tine.Unde stiu ca este mai bine de cat oriunde ar putea fi.
Ma umplii de o fericire nebuna,ma faci sa eman iubire.O iubire absoluta pentru tot ceea ce esti,pentru ca nu as fi la fel,daca nu te'as avea pe tine.Esti tot ce vreau sa am si nimic altceva,cu tine,ma simt implinita.

Eu,te iubesc nespus,enorm.Te iubesc dincolo de imaginabil,dincolo de barierele simtului dincolo de orice si nimeni nu ar putea sa ma impiedice sa simt asta.

M'am oprit la tine,iar aici vreau sa raman pentru ca nu mi'ar fi bine altundeva.Ti'am promis ca voi fi mereu numai a ta,si am sa ma tin de promisiune indiferent de ce s'ar intampla.

Pana la urma,noi am trecut prin foarte multe.Am trecut prin mii de lacrimi si nepasari,prin regrete,durere,prin distanta,nestiinta,prin minciuni,ascunzisuri prima data,am trecut prin sfiala de a ne deschide unul altuia,prin paranoia,riscuri,prin extazul plecarii mele noaptea spre tine,prin agonia asteptarii.Am trecut prin ironii si nervi..Am trecut prin orice,si cu toate astea,am reusit amandoi sa atingem o altfel de fericire,alta decat cea obisnuita.Am ajuns sa te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta,sa pretuiesc ziua cand ne'am intalnit prima data si niciunul nu ne gandeam ca vom ajunge aici...

Am ajuns aici...spunandu'ti ca nu te voi parasi niciodata...

Iar noi,in ciuda tuturor,suntem geniali.Perfecti chiar.Te ador,pentru ca stii ce vreau,ce gandesc si nu e nevoie sa iti spun.Te ador pentru ca ma completezi.Si ca imi spui mereu lucruri noi,interesante,si ca imi povestesti despre bolta cereasca pupandu'ma pe frunte.Ca am facut misto impreuna de manelele rasunatoare de la Clubul Gay.Ca mi'ai spus ca arat bine cu parul cret,ca Jimmy Page,chiar daca nu prea e adevarat.Ca te 'bati' cu mine in nisip strangandu'ma de gat si ca te lasi tarat de mine in locuri obscure.Te ador ca numai tu ma poti face sa ma simt asa fericita,ca nu alcatuim un cuplu ca oricare altul.Ca ai stat cu mine sa vezi rasaritul chiar daca mureai de somn si ca ma lasai sa ma ghemuiesc la pieptul tau,cu nasul lipit de gatul tau,adorandute.

Si sunt teribil de norocoasa ca te am pe tine.Iar uneori nu'mi vine sa cred.Iar acum,se face mai mult de un an de cand am inceput sa imi doresc enorm sa te intorci..si mi'am dorit atat de tare,in fiecare zi..In sfarsit,s'a implinit.Te'ai intors!

Te ador,pentru ca numai asa poti fi tu..adorabil..Iar eu iti dau tot ce am,toata dragostea de care ai nevoie,absolut tot..in speranta de a te face macar pe sfert atat de fericit cat ma faci tu pe mine,dragostea mea.


Love conquers all..


Love is the smell of summer on a hot afternoon
Love is that tiny spark along the horizon
Love is a four letter word
Love is when you want time to stop
for one more moment
One more day
One more forever.


Niciun comentariu: