joi, 25 iunie 2009

Trash.


The most important day of my life,turned into dust.I am seventeen.

Si urasc ziua de 25.Pt ca as fi putut sa zbor si sa nu fiu atenta la detalii.Puteam sa aud cel mai important lucru pe care ai fi putut sal spui,TU, de ziua mea,pt ca TU esti persoana cea importanta,si ar fi acoperit toate cuvintele rostite ieri,tot zgomotul intersectiilor,ciripitul pasarilor.Tot.Dar nu a fost asa...
Ai tacut.Numele tau a amutit,degetele au amortit.Ai tacut.Iar eu,am asteptat cu sufletul la gura toata ziua,in zadar.

Intersectiile au huruit,ciripitul pasarilor a fost agasant iar cuvintele au fost spuse fara oprire,lacrimile au scos un sunet surd,dar sfasietor iar inima a pompat dezamagire si tot odata o farama de speranta.

That was my birthday.The most horrible,obnoxious,painful,day of my life.

I am seventeen.

Niciun comentariu: