luni, 22 iunie 2009

Unusual.


M'am trezit azi cu un sentiment placut,dar ciudat,ca si cum nu as sti la ce sa ma astept.
Cateva minute m'ai tarziu m'am pomenit ca imi pusesem deja la facut cafeaua si in tigaie se prajea o omleta.Toate chestiile astea m'au surprins.Eu de obicei nu fac nimic dimineata inafara de un dus.Si niciodata nu mananc.In sfarsit.
In timp ce mancam,am deschis un caiet pe care am inceput sa desenez corpuri omenesti.Am facut cred ca in jur de o suta de scheme ale corpului omenesc in diferite pozitii,exact ca la papusi,cand le imbini incheieturile sa se poata misca.Iar toate corpurile,erau goale.
M'am uitat in calendar si am numarat zilele apoi m'am intins si mi'am desfacut parul.Mi'am urcat picioarele pe marginea de sus a bibliotecii si mi'am lasat capul sa cada inafara patului.Apoi,mi'am infipt degetele in ciocolata.
Am tot mancat ciocolata pana mi'am dat seama ca vine ziua mea.

Iar eu..

CRED CA VREAU CEVA ROMANTIC SI DRAGUTS DE ZIUA MEA.

Cel putin asta simt ca vreau azi.

2 comentarii:

a.m spunea...

poza geniala facuta de mine normal

Honeythief spunea...

shushu ca si eu ti'am facut Poza-Urata!