marți, 9 iunie 2009

Cacat de mate.


Nu'mi place sa scriu in fiecare zi aici si nici nu sunt dese perioadele in care o fac.Dar acum,ca vine vacanta,probabil ca voi scrie din plictiseala.Cu toate astea,sunt nemultumita.Sunt nemultumita pentru ca proful de mate nu mai moare odata in chinuri satanice,si ma terorizeaza pe mine cu materia lui.Eu nu inteleg asa ceva!
Anyway oricat de proasta as fi la matematica,nu poate sa imi spuna mie ca exercitiul de ieri nu l'am facut bine.Sunt foarte sigura pe mine.Stiu ca este bine,stiu ca pot sa trec si sa scap odata ce matematica masii.Nu'mi trebuie.
La cat il urasc eu pe hidosul asta de mate,s'a mai trezit sa'mi spuna si ca sunt nebuna ca vreau liniste sa rezov cacatu ala,si omu tot s'a luat de mine spunandu'mi ca am unghii de vampiroaica.

Eh..draga Parfumatule,Imbalsamatule cu cacat,unghiile astea de vampiroaica o sa fie martore cand o sa te fotografiez pisandu'te pe coltu scolii,cand bei alcool fara sa te opresti aopi vi sa predai,sau cand cauti in gunoi sa mananci sau cand te intinzi pe asfalt in statii.
O sa-mi dedic viata in scopul mortii tale fara a ma prinde politia si habar nu ai tu ca o sa reusesc.

Ca fapt divers,mie nu imi pasa,si nici altor elevi nu le pasa ca ti'a murit tie familia si ai innebunit.Daca tto vezi ceva dubios du'te,trateazate sau pensioneazate si bagate la nebuni.Numi sta mie in liceu ca o povara sa torturezi copii..si..apropo..Sti cate medii ai stricat?Futu'ti gatu ma-tii!

Niciun comentariu: