miercuri, 17 iunie 2009

Draga fiinta.


In urmatorul text am sa ma obosesc sa scriu despre..MAMA.

Draga mea mama cu inteligenta de 0.1% mi'a spus acum cateva ore ca de ce sa ma vopsesc blonda,doar e culoare de curve.Um..no offense Mom dar tu esti blonda in cap de 20 de ani,deci la cine se aplica ce mi'ai spus tu?
In sfarsit.rolul acestei femei in lume este de a ma trage pe mine in jos si de a ma impiedica de'a dreptul sa fac ce imi doresc.Pt ca ea se crede un parinte model,impreuna cu atata,si tot ce reuseste e sa ma faca sa o detest si mai tare.

Femeia,doreste ca primul meu job,sa fie unul de savant.Bineinteles,la 16 ani,pot sa ma angajez direct ca medic stomatolog sau ca avocat,nu sa ma injosesc eu atat de tare sa pun muzica intrun local,sa stau la bar sau sa fac cursurile mult dorite de Hair&Make-up.Draga,ideea ta stupida nu o sa ma ajunga niciodata.

M'am saturat de ironiile si certurile familiei mele,de gandirea incuiata si comunista,in care pur si simplu este Pervers sa iesi in evidenta,cu orice.Si daca iesi in evidenta,esti o CURVA.Lucru care nu mi se pare normal,sa-l auzi de la familia ta,mai ales cand esti fata.
Si peste astea,m'am saturat de intrebarile 'Ce faci?' 'Cu cine esti?' 'La cat vi acasa?' 'Te aduce cineva?' 'Unde te duci?' 'Mi'ai cerut voie sa iesi?' 'De ce ai iesit fara sa'mi spui?'-adevaru e ca am iesit veri intregi fara sa ma mai sinchisesc sa iti aud vocea aia,si tu tot te crizezi.

Ideea este ca ma sufoci si nu suport asta.Nu vreau sa imi porti de grija in halu asta si nu vreau sa vi la mine sa te alinti si asa mai departe.Si pentru simplu fapt ca ma tii atat de langa tine,intr'o buna zi,destul de curand,o sa te intrebi,unde dracu sunt si dece nu vreau sa te vad.Uite d'aia.ca m'am saturat de voi,si ca ma lasati rece!

Ca de mult mie NU imi mai pasa ce se intampla cu voi,ce faceti,ce vorbiti,ce mancati sau ce vreti de la viata.Pt ca pur si simplu voi stiti numai de scandal,sa-mi spuneti mie cat de naspa sunt si cat de curva pt ca...ma imbrac ciudat?!?!?Si ca umblu cu golani!Care m'au schimbat!Si de muuuult nu mai sunt eu!-ah..dragii mei parinti-BULLSHIT!acum,nu ma mai abtin sa v'o trantesc cand ma enervati.Atat s'a schimbat.

Deci,femeie,daca tu ai fost crescuta prost,nu tre sa ma futi pe mine la cap,si sa ma faci sa ma cac pe voi.Ca si asa,tot tu o sa te plangi,cand in sfarsit o sa scap de tine,si iti garantez de acum,un an de zile nu o sa ma vezi la mutra.Nu'mi pasa de doru tau,nu'mi pasa de nimic legat de casa in care locuiesc in acest moment,exceptand camera mea si pisica.

M'am saturat sa'ti cer pareri si sa'mi spui ca de ce port pantofi,ca's de curve sau de ce ma fac la ochi cu negru,ca e de curva?Si pe deasupra,tu nici nu sti sa motivezi un om!Nu sti sa te bucuri!In schimb sti sa ma faci de ras in fata prietenelor mele si sa te apuci sa critici orice baiat.

Si hai sa vedem de ce nu ma lasi tu in anumite locuri.CITEZ:

(Varianta 1)'DE CE SA TE DUCI CEZARA?Cum adica?tu nu sti cum sunt baietii!o sa te ia unu sa tio traga pana numai poti si o sa mai cheme si pe altu,si pe altu si o sa te violeze si tu o sa ramai cu sechele!!''

(Varianta 2)'Nu te las ca cine stie cum iti face unu branci in apa si mori acolo te ineci!N'ai de unde sa sti!Mai bine stai acasa!''

(Varianta 3)'Unde sa golanesti tu asa?Stai acasa fetito sau daca pleci spunemi unde ca nu sti cum vine vreo masina prin fata ta si te trage doamne fereste inauntru si te duce prin spania la produs sa te prostituezi!''

(Varianta 4)'De ce sa ramai in bucuresti?Tu crezi ca o sa stau sa am grija ta?Daca vine vreun nebun in casa,sparge usa (care e de metal) si te violeaza,sau fura ceva din casa?Daca dai foc la casa?Sau si mai rau ti'o tragi?''

Draga,fiinta,esti mai paranoica decat orice persoana in viata.Nu te suport.
Doamne de o veni ziua aia mai repede sa nu va mai vad fetele.O sa spun ca mi'a pus dumnezeu mana in cap.Si daca ziua aia intarzie sa apara,nui nimic,fug eu,casa stiu ca sunt 498673498649386704396km intre mine si voi!

Eh si pana una alta,tot imi fac in cap ce vreau.
Cah.
Mori de nervi.

Niciun comentariu: