luni, 28 aprilie 2008

Verde

De cand totu e verde,ma joc cu covorase rotunde verzi intr-o baie de un verde spalacit.Evident.Covorasele sunt cele noi luate de mama pentru baie (desi cele vechi se potriveau mai bine pt ca erau un verde mai inchis,astea's prea deschise)iar baia e baia aia enervanta de un verde cacaniu spalacit as putea zice infect.De fapt,e culoarea vomei din desenele animate.I hate it.Trebuia sa fie neagra.De ce nimeni nu ma asculta niciodata?!

Pana si Post-it-urile de pe peretele din spatele calcului sunt verzi.Gresesc.Cateva sunt galbene am uitat.Si sucu de pe masa e tot verde.Chilotii mei sunt verzi,wallpaper-ul e tot verde,afara e tot verde.Parca as fi inconjurata de Matasea-Broastei!

In fine.Am sa ma fac o batoza.O Ingrid-doi,de vreme ce de vineri stau in casa,numai in pat,si mananc tonele de Raffaello aduse de tzopaitoru-ala-cu-urechi-inexistent,adica,pt copii loviti de soarta,iepurele bah!!

Nici o problema in legatura cu iubita mea Ingrid.Luni am sa ma intorc la scoala si o voi tunde.Iar parul ei jegos il voi darui iubitului meu Bodo (pe care o sa-l calc in picioare pt ca sa tot bagat intre mine si Pasla si be bune ca il urasc cum nam urat pe nimeni asa ca o sa-l desfiintez!!)

However,Joi plec in Vama.Tigari,bautura,alcool,plaja,betii,mare,apa bla blaa,cluburi,concerte<3.foarte>

It's a new day.A new life and im feeling good!

Azi trebuia sa ma duc sa invat la chitara dar cum parintii sunt de obicei cretini nu m-am mai dus.Lasa ca scap eu de ei!

Ca incheiere asa..pot spune ca mie dor si nu mie dor de el.Asa vag nuj ce e.Poate ca dupa teze isi va reveni si o sa fim din nou happy desi nu prea cred.Si ce daca ne tot certam de o luna-doua?Eu tot il iubesc.Si da,uneori mi se pare ca nu mai pot,dar mai pot.Pentru el.Si atat timp cat si el o sa ma iubeasca (uite un lucru in privinta caruia nu's deloc sigura) totul o sa fie bn.

Ps:sunt obsedata de Led Zeppelin-Babe im gonna leave you

Niciun comentariu: