duminică, 27 aprilie 2008

Si m-am trezit suspect din somn.Acelas sunet strident al telefonului.Aceea melodie veche.Bataile de inima erau mai intense cand l-am auzit.Putea fi pentru mine.Putea fi el.Dar nu a fost.De ce ar fi?Am uitat ca nu-i pasa.Nici de ceea ce mi-a promis.

And then i ask him:Do you still love me?
And everytime i get that "YES.It's you i dont trust.You dont love me!"

Cum ar putea sa creada una ca asta?Mi-as da si inima din piept ca sa il conving.Sa vada cat de mult...si in acelas timp...sunt goala...scursa de orice idee pt a-l convinge.Si de ce l-as convinge?De ce sa ma mai chinui sa fie bine?I cant recall the last time he said "I love you" because he wanted to.Not being asked.

Acum imi doresc sa fi plecat.Ar fi fost perfect.Minunat.Spuneam "punct si de la capat".A new life.

N-am sa inteleg.Nici nu mi se va explica.Unele lucruri nu se pot explica.Altele se stiu,altele sunt enigmatice.Iar eu..sunt intre ele.Totul se leaga de necunoscut.E rece pt ca asa sunt oamenii.E frig pt ca inimile lor nu mai produc caldura.Exista ura pt ca se tachineaza.Iubire..cati dintre noi stiu sa iubeasca?Aproape niciunul.Dar cu totii pretindem.Iubirea exista cand faci o promisiune vaga celuilalt...il vei astepta oricat.Nu va veti desparti inainte de un an...iubire...cand te tii de aceste promisiuni.

Esti rece.Iar eu te voi lasa.Fara sa spun nimic.Nici un cuvant.In curand totul se va fi terminat.Promit ca nu-ti vei da seama.Nu ma intreba de ce.Nu pot sa iti explic.Asa cum nai putut nici tu.Dar pot sa iti spun ca daca te-ai grabi un pic,daca ai sta sa te gandesti un pic,sa te intrebi ce simti pt mine desi este evident ca mai simti,ai mai avea un pic de timp sa salvezi totu.Sa Nu Ma Pierzi.


THE PAGE STARTED TURNING.

Niciun comentariu: