miercuri, 30 aprilie 2008

My time


Am un bol imens cu capsuni gigantice in fata,iar eu nu am aparat foto sa imortalizez momentul pentru http://blacksweetheart.deviantart.com/ .Ar fi iesit o poza foarte marfa.Ma rog.
Azi-noapte am plecat pe la 2:30 sau nu mai stiu cat era ceasul de acasa.Miruna stie detaliile pe care am sa o rog sa nu le precizeze spre binele comunitatii.

Maine e timpul meu.Distractii,alea,o sa-mi debiteze mintea ca de obicei tot felul de prostii si lumea o sa rada (mai ales Miruna) si sa nu o uitam pe Cristina care o sa moara de ras cu Raluca dupa ea urmate de mine si Miruna ca de,de ce doamne dumnezeule sa fim noi mai prejos.Apoi Diana o sa rada de rasu meu si Emy o sa rada de Diana si ... ma rog..got the picture.

Apoi vor fi Suie si Parazitii pe litoral.Mtv days si Vama.Bereeeee muullta beeeree si mult viiiinnn (eu cu experienta mea vasta in vin la Pasla acasa unde tot ce-mi amintesc e ca am inceput sa plang si am incercat sa merg drept cazand in pat)si bacardii si tequila si mortii masii de nu beau pana mor din toate si o sa ascult Reggae pe plaja si o sa ma clatin ca tampita gandindu-ma la tine prostule (hai mori)!O sa cant din toti plamanii si o imi dau matele pe afara de ras.

O fost odata de cand Miruna are gauri patrate si Cezara obiecte contodente pt ea,pe cand gura cezarei trebuia sa fie patrata ca asa zicea miruna,si miruna se supara ca cezara are gauri rotunde,au fost odata NIJTE BOXE......si ca sa vezi miruna or sa mearga si o sa avem droaie de boxe si nici mkr nu o sa apucam sa ascultam ca toata lumea o sa vrea altcv.

App vezi ca o sa stau cu tine si cu Diana...stii dc...nu ma enerva ca ma transform in patrat!


The END..

Cam tumorou!:x

Un comentariu:

Monochrome spunea...

acesta a fost un post direct, si cat se poate de obiectiv. yeah right :))
tomorrow is the day.
yaaaay