marți, 29 aprilie 2008

Black sun is rising,time is running out.

Nu crezi ca roata se intoarce?Ce ciudat e cand spui:"Te iubesc si nu o sa te las niciodata" in timp ce te gandesti sa lasi totu balta.time is running out right?Eu asa cred.Si la mine se manifesta mult mai rapid.I can change my way right now without any regrets.Ce as putea regreta.Nimic.A,da, regret ca te-am crezut cand imi ziceai ca ma iubesti.Miar fi parut bine sa plec.Dar lasa.Pleci tu in locu meu.Vreau sa stiu cand vei mai gasi una sa te iubeasca asa cum am facut-o eu.

"Tu imi propui ceva,iar eu iti porpun ceva.Si decidem.Apropo,stadiul de just friends se exclude din start."

Serios?eu nu cred ca se exclude.Ce te faci daca eu vreau sa nu se excluda.Eu nu vad nimic in "relatia" noastra care sa merite indreptat.Doar esti Back to Black...[cu referire la Black sun is rising time is running out]...Si parca stiai sa iubesti...Sincer acum,da-mi un motiv destul de bun ca sa raman cu tine cand:
1.De iubit dracu stie daca ma iubesti
2.N-ai chef de mine
3.Ai mereu lucruri mai importante de facut
4.Promiti ceva si nu faci.
5.Nu suni
6.Nu dai mesaj,toate astea o luna de zile sau poate chiar mai mult
7.O data la 5 ani mai imi spui si tu ca you kinda dreamt...a se retine este un "kinda" deci nici tu nu jtii sigur ce ai visat si ce nu...
8.Cred ca sunt 2 luni de cand ai evnit ultima data acasa la mn
9.Totodata 2 luni de cand mi-ai zis ca ma iubesti din proprie initiativa.
10.Ai auzit si tu de mesaj pe Pasti??!?!!presupun ca nu..uneori imi vine sati spun ca esti ca ma-ta.Chiar ma intreb de ce nu se poate tine o relatie in casa voastra.Bn stiu sunt nesimtita.

"Nu am chef azi!"-numai asta stii sa spui
"Baiete esti prost iar eu nu's o curva pe trotuar!"-asta ar trebui sati spun eu tie.

Bine fie...recunosc.Exagerez un pic si iar am nervi.Daia.Ti-am zis imi scapa.Serios acum,lasand deoparte tot ce am scris mai sus,daca nimic,absolut nimic nu se indreapta dupa mijlocu lu mai [uite iti dau si timp sa termini de invatzat] oricat de mult as muri dupa tine,oricat de mult as vrea sa nu te las,oricat de mult te-as iubi,eu te las.Nu vreau sa ajung in iunie sa imi strici mie ziua de nastere ca nai tu chef azi de mine sau sa ma pomenesc ca evident bodo e mai important si ca lui ii iei cadou si mie imi iei un mare nimic.

E si ce daca o sa ma doara.Da o sa ma doara.Asta e.Macar dupa ce vin de la mare o sa incerc sa skimb ceva! [vai mortii vostrii de baieti eu tre sa fac totu ca voua vi se fut bucile daca faceti cv inafara de SEX!]
Bn,deci.Eu o sa ma tin in continuare de promisiunea care am facut-o candva.Tu evident ca nu te mai tii de ele.Si o sa gasesc acea modalitate WOW![ce prostie!]

[acum hai sa ascultam melodii triste sa ne plangem de mila..oh..btw..will you?willyou?e pe dreaq!will will not and i dont even care about repeating itself or about that day wich seemed wonderful for me then.now it's nothing.it's just another day spent with you,nothing special,like d'oh!asa cum si tu sustii ca te pliktisesc si ca nam nimic nou.VIATZA COAIE IATI UNA CARE ARE CV NOU MEREU.SAU SI MAI BN DU-TE LA MARIA!(no offense maria dar am draci mari:*)

Oh well I DONT CARE.im using every single word ever used by you. (like "i dont care)


Si ce daca vreau sa urlu in gura mare ca te iubesc?Omul se poate abtine.
Si ce daca unele nopti sunt nedormite pt ca ma gandesc la tine?In curand nu vor mai fi.
Si ce daca dorm cu ursul de la tn?E un alt urs de plus primit.
Si ce daca ma consum toata incercand sa fii omu de care mam indragostit?Nu vei mai fi niciodata.

Dar nu ma dau batuta asa usor pe cat ai fi crezut.Oricum prietenii tai sunt cei de care te tot indragostesti in ultima vreme.

Si zilele alea petrecute in doi cand iti spuneam ca te iubesc.Si noaptea aia la scari si vita.Cerul plin de stele.Eu tipand dupa unele ca sunt pizde.Si ZIUA CEA MARE care nu am lasato sa fie un esec total.Pe calorifere.You are beautiful.Honeythief...Markerul..Revenge..Cuba Libre si Lipscani.Si Noptile de vara pierdute pe net.Asteptarea ta si a mea.Modul ciudat in care noi doi ne-am indragostit...Povestea noastra-O pot uita.Daca vreau...

Niciun comentariu: