luni, 28 aprilie 2008

Change


Dupa ce mam trezit pot spune ca mi-am schimbat opinia.Nu mai sunt de parere cu ceea ce am scris mai jos.
Opiniile se schimba.Poate ca Eddy are dreptate.Urasc sa ranesc lumea.Si,cum poate fi asta evitat?Nu stiu,poate ca nu voi stii vreodata si tocmai de asta lumea e atat de cruda.Tuturor le pasa numai de ei si persoana lor.Niciodata nu se gandesc la cei din jur.Niciodata nu iubesc cu adevarat.Ma bucur nespus ca nu fac parte din gloata asta de oameni absurzi.
Pot spune ca singurul lucru bun pe care l-am facut vreodata,e ca mi-am luat din timp,si l-am acordat unui singur baiat pentru a-l cunoaste cu adevarat,sa fiu sigura ca nu voi suferi din cauza lui.Si am facut bine.O singura data.
Apoi,poate ca mi-a fost lene sau poate n-am mai vrut.Poate m-am indragostit prea repede.Nu stiu.Dar nu am mai stat sa cunosc persoanele.Si a fost rau.Ca am crezut ca va fi bine,ca pot gasi fericirea,dar nu am gasito.Nu o vom gasi niciodata nici unu dintre noi.
Azi am vrut sa stau cu tine.Sa fim doar noi doi.Sa radem ca tampitii cum facem de obicei.Sa stau la tine in brate unde e atat de bine...dar nu s-a putut.I never seem to get what i really wante or what i love and desire.Too bad for me.

Niciun comentariu: