sâmbătă, 3 iulie 2010

Hoping.


Pot sa suport orice de dragul tau,desi cuvintele tale ma dor enorm fie gluma fie doar ca sa ma enervezi.
Pot sa ma gandesc noptile la ceva dragut,ce as putea sa fac,ceva ce ai vrea sa stii,sa aflii,sa-ti placa,fiindca sentimentele mele pentru tine nu s-au schimbat o clipa.
Nu incetez o clipa sa sper ca dupa furtuna vin zilele cu soare si nu pot sa nu ma abitionez cand vine vorba de acest concept,care mi-a ghidat toata viata.Nu pot sa nu ma ambitionez sa demonstrez cand vine vorba de tine.
Nervii mei nu sunt de fier,dar incerc sa fie,incerc sa ma transform cumva sa pot rezista sa nu ma enervez,pentru ca sper.Si totusi,observ ca reusesc incetul cu incetul desi in alte circumstante cu alte persoane sigur nu as fi reusit.
Nu imi pierd increderea in tine si in cuvintele tale desi uneori ma simt ca si cand mi-ai fi facut vant din cer si am picat intr-o intersectie cu zeci de mii de drumuri si semne iar eu nu stiu drumul nici cu busola.
Incerc sa ma port cat mai dragut cu putinta,sa-ti arat si o alta parte pe care desii o stii,iti place sa o revezi iar mie imi place sa ti-o arat.
Nu mai vreau sa ne certam,nu mai vreau sa ne comportam urat.Eu incerc si tot incerc sa fie asa..
Sper ca pana acum ti-a placut si mai sper ca de duminica sa fie un alt inceput,unul frumos,incare nu ne certam si ne enervam.
Eu promit ca voi face tot posibilul sa fie asa.

Niciun comentariu: