duminică, 25 iulie 2010

Abisso.


Azi,si mult timp de acum inainte o sami fie scarba.Numai scarba.

''Eu vreau sa ramanem prieteni nu sa termin de tot,tu vrei sa termin ca asa ti-e bine tie iar mie nu.''

Este tot ce trebuia sa aud,ca sa am o repulsie.Este clar pentru mine tot,chiar daca tu nu vrei sa recunosti.
Daca ai fi iubit cu adevarat,nu miai fi amintit mereu de anumite persoane,ai fi vrut sa fie bine,si nu faceai tot ce ai facut.
Ai fi ascultat cand te rugam sa termini odata,nu ai fi mintit.Nu mai fi sacait atat la cap.
Amici ramaneti cu un motiv.Stiu ca nu o sa mi-l spui niciodata.

Tu pur si simplu nu vrei si nai vrut sa fie bine.

Te tot tii dupa ceva ce oricum ma enerveaza si nu vrei sa dai drumul acestui ceva.

Toate glumele si amintirile tale inrautatesc dramatic situatia.Sunt in mare parte adevarate,nici macar tachinari nu mai sunt.
Iar mie mia ajns pana peste cap,am ajuns sa-mi para rau pt mine,sa ma subestimez,sa fiu isterica ceea ce la un moment dat incetasem sa mai fiu,am ajuns sa nu ma simt in siguranta,si am ajuns sa urasc din toata fiinta mea.

Te-ai dat de gol si azi,si ca de fiecare data cand vorbeam.
Nu-ti suport minciunile.

Ma afund tot mai adanc.Nai facut nimic sa opresti asta.

Niciun comentariu: