joi, 3 iunie 2010

Path.


Cunosc un om,care alege acelas drum cu mine,ca si un altul,adica H,care nu a reusit decat sa ma faca sa-l urasc si sa nu-l mai suport intr-un final.

Acest om din prezent,este dabia la mijlocul drumului.Unde momentan,nu este nici un pericol,dar va fi daca va continuaj.Este alegerea lui prorprie,desi eu m'am rugat de el,sa nu continue si sa nu faca din nou rau.

Se pare,ca mie mi-a facut si imi va face pt ca nu-l intereseaza.Si ca mie imi vorbeste urat.
Mie nu mia vorbit niciodata cum i-a vorbit ei,cu mine nu a fost nicidoata la fel de intelegator cum a fost cu ea,fata de ea s-a revansat de 100 de ori mai bine,si niciodaa nu a fost mai real cu mine,decat cu ea.

Si pt toate astea,am dovezi care nu pot fi negate.

Dintr-o data,te deranjeaza tot.
Nu erai asa.

Niciun comentariu: