joi, 15 iulie 2010

Voi.



Voi,care m-ati facut sa uit de tot,voi care ati fost acolo pentru mine cand am avut nevoie,voi care ati fost toti prezenti in cea mai importanta zi a vietii mele de pana acum.Voi ce ati incercat fiecare in parte sa ma inveseliti cum puteti si ati reusit,facand totul extraordinar de frumos.

Voi sunteti tot ce conteaza acum si pe viitor,pentru ca indiferent de cat de suciti suntem,cat de stresanti,cat de pisalogi,isterici,enervanti si nebuni,oricat neam contrazice asupra parerilor si obiceiurilor noastre diferite suntem prieteni iar prietenia este unul dintre cele mai valoroase lucruri existente.

NU AM SA FIU NICIODATA SINGURA,SI NICI NU OSA REUSEASCA CINEVA SA VA INDEPARTEZE DE MINE,pentru ca voi ma cunoasteti cel mai bine,voi imi vreti binele si eu voua.Cu voi ma simt ca acasa in orice situatie.

Voi m-ati vazut razand cu gura pana la urechi,plangand neincetat,m-ati vazut fericita,m-ati vazut suferind,m-ati vazut isterica,trista,nebuna,haioasa,sau rautacioasa.Voi,si mai ales cei din a doua poza,ati fost acolo pentru mine dupa ce un an v-am intors spatele din diferite motive,si,desi am facut asta,cum ati aflat ca s-a intamplat ceva rau,mi-ati dat telefoane si mesaje si ne-am adunat cu totii sa ne distram,sa ma calmati.

Pe voi toti osa va iubesc mereu,indiferent de ce fac sau spun,pentru voi intotdeuna o sa fac tot posibilul,osa fiu acolo cand aveti nevoie indiferent de ce aveti nevoie.

Voi imi sunteti prieteni adevarati si va iubesc.



''Frate,sa stie ca noi putem sa nu vorbim sau sa iesim un an,nu inseamna ca nu stim unii de altii,nu inseamna ca nu ne intereseaza.Ne cunoastem la fel de bine,si chiar daca nu ne vorbim prea des un an,noi tot prietene suntem si suntem acolo pentru tine oricand ai nevoie"

Niciun comentariu: