marți, 18 mai 2010

Sadness.


Inspir si ma opresc.Inchid ochii si-mi reamintesc sute de momente fericite,in cele cateva secunde in care mi se opreste inima.Incerc sa-mi disip amaraciunea ce o simt.Nu pot,nu pot.
Cuvintele de mai devreme m-au facut sa realizez ca nu este totu asa frumos cum pare.Eu cautam lumina neincetat,traiam in lumina orbitoare cand de fapt traiam in semiobscur.Sau ceva de genu asta.
Exista unele momente in viata unui om in care se simte fragil,lipsit de aparare.Exista alte momente in care pur si simplu simte ce se va intampla.Ambele cazuri valabile.
Stiu ca daca se va intampla Lucrul Rau,toata dragostea din lume pe care o pot acumula si darui nu va opri nimic.Raul niciodata nu poate fi oprit,contrat a ce se spune.
Simt,ca tocmai s'a rupt un pic de mine.Ca de aici o sa inceapa iar eu nu osa pot face nimic desi as face orice sa nu se intample pt ca nu vreau sa traiesc in vid.Desi poate nu e chiar asa,nu simt decat ca orice promisiune facuta este desarta,si ca tot ce am cladit implicandu'ma nu mai conteaza odata cu acele cuvinte,desi,pt mine mereu va conta.
Exista anumite schimbari in ultimele 2 sapt.Ceva este clar in neregula.Nu pot sa ascund nimic,chiar nu pot iar cuvantul PLICTISITOR a fost dureros.
Uneori stiu la ce sa ma astept.Alteori stiu cum incepe.

Pot doar sa am incredere.Poate nu e asa cum cred.

Sper..

Niciun comentariu: