miercuri, 19 mai 2010

Changes.


Nu mi se pare ca am gresit mult in toata viata asta,dar sunt omul nesabuit,prea mandru uneori,si ratez multe chestii,care ar putea aduce fericire mie si celor din jur,sau cel putin,persoanei de care imi pasa acum.Sunt genul nesimtit si rautacios,indiferent de ce simt ca trebuie sa fac,sa spun.
Indepartez oamenii.Ciudat,pt ca nu vreau asta nici fizic nici sentimental,pentru ca e vorba de prieteni buni.Dar sunt prea mandra sa recunosc ce simt decat daca e ceva foarte puternic si pentru un singur om.In rest,am facut tot posibilul sa fiu insensibila cu toata lumea.Mandria nu ma lasa sa recunosc ca,pana la urma,nici nu era nevoie sa ma port urat,pt ca s'ar fi inteles oricum.
Multe se intampla pentru ca vreau sa ies din tipar,pentru ca am observat ca uneori,chiar ies din tipar,fara sa vreau.Am incercat sa am grija sa nu fiu o fata proasta dusa de nas in orice si de aceea de multe ori intru in defensiva extrem de repede.Reusesc sa ma acopar cu un scut,incat sa nu arat oricui ce sunt eu de fapt...Numai ca acest oricui,s-a transformat in 99% nimeni dupa septembrie 2009.Am desclansat o ura fata de persoanele INSIPIDE.Ma enerveaza tote persoanele INSIPIDE si tot ce au ele.Ideea de distantare nu-mi convine,desi am indepartat unii prieteni ce odata erai prieteni foarte buni sau cei mai buni.Pana si acum,indiferenta mea fata de toata lumea pokes me spunandu-mi ca oricum numi pasa pentru ca sunt fericita cu ce am si ce sunt.Asa e, sunt foarte fericita cu ce am acum.pentru ca ce am acum m-a ajutat in absolut orice.Si multe lucruri le am din cauza lui,fie materiale fie spirituale sau de ala natura.Sincer,99% din timp nici numi dau seama ca voi ati existat si sunt indiferenta,iar in unele cazuri chiar nu-mi pasa ca am fost rea.Exista totusi un caz in care imi pare rau pt rautatea mea.Erai printre prietenii mei cei cei mai buni si desi stau langa tine suntem departe de ce obisnuiam sa fim,ajutandu-ne spunandu-ne chestii.Eram prietene bune.Grupul de la scoala e ca un domino.Impingi pe unu si cad toate.Valabil in cazu meu..

Inca ma enerveaza persoanele INSIPIDE.Mai bine zis persoana..
Inafara de faptu ca jumate din ce am scris aici nu are nici o noima,decid sa zic asa:Imi e dor de grupul mare de prieteni ce eram cu totii odata,distrandu-ne non-stop,jucand carti si provocand haos si betii la zile onomastice.Iar de la sfarsitul clasei a 10a de cand Dinu s'a mutat,nu mai suntem niciunii cu niciunii prieteni.Ne'am regrupat in mod prostesc si abia de mai vorbim unu cu altu.Sutem egoisti nu mai impartim nimic si neam mutat cu totii i colturi opuse ale clasei parca sa ne evitam.Nici macar buna nu ne mai zicem niciunu din toti 10 cati eram.Iar daca anu trecut eram mai mult prieteni la scoala , la petreceri si putin cand mai ieseama pafara toti,acum nici la scoala nu mai stim unii de altii,nici la petreceri iar sa iesim afara cu totii e total exclus.Daca anu trecut ne petreceam timpu prin Coffee Right sau Krishna,acum nici nu ne mai petrece timpul in vreun fel.

Dat fiind ca in momentul de fata am o viata prea frumoasa si fericita cu un om pe care il iubesc enorm,incerc sa nu ma deranjez sa observ diferentele de anul asta.Dar le observ in fiecare zi un capitol incheiat a prieteniei bune dintre 10 oameni.

Este trist sa vezi ignoranta in ochii lor.
Ziua asta face parte din cele 2 zile pe an in care imi aduc aminte ca am fost toti prieteni si va scot din ignoranta cu care va tratez inapoi.

Niciun comentariu: