marți, 25 mai 2010

Bilet spre ''facere de bine''.


Ce doreai sa se intample cu mine?Sa fie deja totul fara speranta sa dau coltu si sa ma crezi?Atunci m-ai fi crezut?Fara sa-mi spui pe un ton dezgustat ca MINT?In loc sa te bucuri ca nu e ceva mai grav,imi zici ca sunt doar niste amarate chestii si ca am mintit cu tot.

Nu stiu ce vrei sa cred dintr-o atitudine de genul asta.Pur si simplu stai si cauti motive de a te enerva pe mine si de a ma aduce pe mine intro stare deplorabila.Cauti motive asta faci!Si nici macar nu vrei sa auzi de mine sau sa-mi auzi vocea...Ce ar trebui sa fac?Cum ar trebui sa reactionez?

Cred ca stiu foarte clar ce se intampla.
Imi fac tot raul cu mana mea pana la urma.
Nu trebuia sa aflii asta niciodata.
Si de data asta,stiu sigur ca nu-ti mai pasa...


Asta e speranta ta de a ma face bine..

Niciun comentariu: