sâmbătă, 29 august 2009

Imaturitati inutile.



Pai ba nene,stateam aseara in pat si miam dat seama cat de prostita pot sa fiu.Cum am ajuns o bucata de plastelina.Ca ma pot modela pe orice.

'Foarte interesant'.Chestia asta ma motiveaza pur si simplu.Sa ma schimb,sa nu mai fiu asa,ma detest.Oamenii cu suflet bun sunt calcati in picioare.

Voiam aseara sa fiu din nou copil,caci nu ma durea nimic si nu stiam de nici o problema,nu stiam de problemele vietii si ce sacrificii faci cand iubesti.

Eram mica,si credeam ca sunt printesa.Si eram fericita cu asta.

Intre timp,s'a degradat tot.Nu mai sunt printesa si numai cred in nimic demn de crezut,pentru ca de ceva ani am inteles ca tot ce e adevarat la un moment dat va fi transformat miseleste in minciuna,apoi in joc,in ranchiuna si nepasare.

Sunt putine lucruri in lume care te fac fericit,dar numai cand au ele chef,sau daca esti in locu potrivit la momentu potrivit.Ceea ce e rar.

Iar eu,caut ceva in care sa cred cu tarie acum.Nu mai vreau sa imi spun ca 'O sa fie ok',fiindca daca m'am saturat de ceva,m'am saturat de JOCURI INUTILE SI spuse doar pentru a ma rani.

Aspir la chestii marete.Nu la prostie,pentru ca indiferenta poate fi mare precum si tachinarile, iar jocurile puerile,dar sentimentul de afectiune poate fi si mai mare,si poate intrece orice.

Sunt indeajuns de mare sa iau totul in serios,sa stiu ce vreau.Si ce vreau nu sunt infantilitati demne de neincredere si imaturitate.Eu vreau adevar in incredere si sentimente.Ceva care sa ma motiveze ca e asa.Chiar daca eu oricum STIU..

Urasc negarea unor vorbe spuse.Mi se pare ca ne coboara cu 5 nivele mai jos decat suntem cu adevarat.

In rest,n'am de gand sa fug de nimic ca o lasa,chiar daca imi este atatata nebunia si intarita frica.

Pot mai mult si nu distrug nimic.Cred in perfectiune si cred ca o pot atinge.

Acum ma astept la inca 2 sapt de nervi din cauza unei prosti imature.

Niciun comentariu: