luni, 27 aprilie 2009

Prost Gust.



So:

1.Daca sunt pe Mess si vorbesc cu cineva,si dau un :) e clar ca sunt iritata,sau enervata,sau am ceva in orice caz.
2.Daca esti pitipoanca,te urasc.Daca esti increzuta,te urasc.Daca numele tau incepe cu R,are 4 litere,si se termina in E,te urasc.Pentru ca pur si simplu n'ai haz,esti mica si ai un prieten cat Turnurile Gemene?Spui ca esti de cateva luni bune cu el?Zici ca e relatia perfecta?Normal.Pai si eu daca as fi in locu lui,as sta cu tine,pt ca tu efectiv,ii vi lui la nivelu pulii.Eh,ce zici de asta?Ah da si te crezi amuzanta chicotind cand ma vezi.Gradiniitaaa!
3.Daca te etalezi cu ochelarii aia libelula pe care scrie sa vada tot chiorul DIOR sau mai stiu eu ce firma ai tu,esti de prost gust,ca si eu am haine de firma dar le iau pt mine,sa stiu eu,nu sa vada tot orasul.Da chiloti de firma ai?Te etalezi si cu aia?

Faza e ca nu imi pasa pana cand ma voi enerva cu adevarat.Unde nu cred ca vrei sa se ajunga.Poate ca par inofensiva,ca nu fac rau nici unei muste.Not true.Ma enervez rar urat de tot.Ah,si vezi cine te aude cu mistourile tale,ca multi vor sa isi cam bata joc de tine,sti tu,in modu nesimtit.Sfatu meu este sa nu te duci la vreo petrecere cu astia de a 10 a.

Hai paa.

Niciun comentariu: