vineri, 17 aprilie 2009

Pentru ele.


Ca am ajuns sa stiu acum si sa le cunosc.Ca am ajuns sa stiu sigur ca le iubesc.Ca ele sunt prietenele mele indiferent de situatie,si asa vor ramane.Pentru ca ele mi'au sarit intotdeauna in ajutor si m'au ascultat.Pentru ca imi vor binele.

MIRUNA.Care ma suporta cu orele aproape in fiecare zi povestindu'i intruna despre acelas EL sau NOI.Ca oricat de nepriceputa ar fi la consolari de fiecare data cand plang,ea,este totusi persoana calma si realista,si fie ca recunosc sau nu,ma aduce cu picioarele pe pamant,si tot ea,este cea care imi cumpara Cola si Ciocolata si ma duce pe pod,ca sa ma simt mai bine.Pentru ca din cauza ei si a cartilor ei am ajuns sa detest mirosurile explicite in carti,din cauza ca mi'a dat sa citesc Parfumul.Ca tot ea este cea care ma suporta in zilele mele teribiliste,glumele stupide la adresa ei si loviturile afectuoase.Pentru ca numai cu ea pot asculta TOOL fara sa ne pese si tot cu ea ascultam la mare Champagne Supernova.Ca desi nu ne apropiasem de mult timp,m'a ajutat sa trec peste chestii nasoale,si tot ea imi spune in fiecare zi ''Ce rea esti'' pentru ca detest injur fac rau si sunt nesimtita cu persoanele care i'au facut ei rau.Pentru ca e colega mea de banca,si tin la ea muult de tot,si nu vreau alta colega,ca ne gandim in unele ore rasfoind agende la ce facultati sa dam,impreuna.Pentru ca numai noi visam sa ajungem bogate,intr-o casa mare,sa fim artiste,si la 18 ani sa vizitam Curvetia si Centuranchester.

Cristina(Microb).In care am incredere si pot discuta ore intregi cu ea subiecte serioase de orice maniera.Facem mereu aceleasi lucruri inconstient si gandim uneori la fel.Pentru ca ea trebuie doar sa se intoarca un pic cu fata la mine sa zambeasca si sa stiu ca va sa imi zica ceva,sau ca are chef sa iesim,sau ca va lua metroul de la Iancului.Detestam aceleasi persoane din aceleasi motive si ramanem masca de fiecare data cand cineva din clasa mai face un lucru odios sau cand vedem unele tipe din clasa cat de bune se simt dar de fapt sunt niste grase cu pulpe cat vacile adulte.Ca uneori cand nu avem ce face jucam WC-ul cu cacat,sau Scrabble,unde eu gasesc cele mai aiurea cuvinte ca ''Fesieri''.Ca noi iubim mult,si ''ne'am asezat''.Pentru ca ne cunoastem mai bn decat toate si nu avem nici o jena.Pentru ca mereu mi'a sarit in ajutor,m'a ascultat,m'a consolat.si pentru ca avem acelas joc preferat,si stam in Super Gorjului,sa jucam whist,macao,trombon,blackjack,razboi,remi si wc-ul cu cacat.Si ieri i'a murit caracterul din Sims.Si mereu imi spune ''Cat de frumi esti!'' si tot ea imi aduce ultimele retusuri la machiaj inainte sa plec.

Emy.Este cea tupeista,mica dar a naibii si iti da jet fara sa'i pese.Pentru ca m'am apropiat greu de ea si acum o ador si o alint.Rade la sunetele mele onomatopeice si cantam amandoua ''Mr.Hankey the christmas poo''.Il uram pe Mili pt prostia de care da dovada si il flituim.Ca ea este acolo sa'mi dea o palma serioasa daca visez prea mult,sau sa ma linisteasca atunci cand mi'e teama.Pentru ca stie cum sunt din niste micute semne astrologice si niciodata nu a gresit.Ca e pudica si funny si rade adorabil apoi rad si eu cu ea si ptc avem o intuitie buna.

Ana.M'a gazduit la ea si m'a lasat sa o chinui.Ca mi'am facut un dus la ea si m'am imbracat intro bluzita sexy.Ptc tunde genial si e f hotarata.Pentru ca desi sta in acelas bloc cu varamiu nu stam f mult impreuna dar o cunosc numai cand ma uit la mine.Ca suntem Raci.Si suntem incapatanati.Si sensibili.Pentru ca vom fi impreuna la mare si ne vom distra si vom povesti si ne vom imbata.

Si asta e pt voi.Ca va iubesc.Si sunteti ale mele.

Niciun comentariu: