duminică, 7 decembrie 2008

Chestia e ca...

Am impresia ca o iau de la inceput cu toata povestea aia aiurea si proasta.Oricum,am inteles ca(nici tu) nai timp,si probabil ca nici in vacantsa de iarna nu vei avea.


Asta fiind asa ca o presupunere.


Apoi nu stiu dar chiar mi se pare aiurea.Pe langa faptu ca niciodata nuti dai seama cand sunt suparata decat daca iti afisez o fatsa dinaia lunga si schimonosita sau ma uit insistent intr-un colt,iar virtual nu-ti dau emoticonuri si pun punct dupa ficare da,sau,nu.Dabia atunci ti se pare,ca nu esti sigur,ca am ceva si te chinui cu intrebarea "Ce ai maa?" eventual un hug daca ne aflam cumva in vremurile bune.

Nu pot intelege,serios,unde si cum poti fi plecat asa de mult.Si hai ok,umblii prin oras mult,dar tot acasa dormi.Nu e greu sa deschizi messul sami lasi un offline mic acolo ca sa nu ma mai ingrijorez ca proasta si sa dau deja in paranoia ceea ce deja am facut,urandu-ma ca imi imaginez tot felu de chestii cum ar fi "nu te vreau,lasama,pa" si alte tampenii de genu asta,sau sa stau sa ma gandesc in paranoia mea daca tu macar te mai gandesti la mine.


Evident,tot eu in paranoia mea,ma astept sa aud cat de curand un "Nu ne mai vedem,ca nu pot" asta fiind un mod politicos de a-mi da un sut in cur cum a facut si cel dinaintea ta.



In fine...that was it..sunt ingrijorata si se vede.Poate doar mi se pare..

Niciun comentariu: