marți, 30 decembrie 2008

Planul zilei de azi.

Da pey extrem de tipic pentru mine.Totul ca si anul trecut.Cat de comun.Ma enerveaza.

Da pai eu cica ar fi trebuit sa ma scol astazi foarte tarziu.Da nui nimic.Ma sculat telefonu care suna neincetat de la 9:30.Ia apucat pe oameni dorul de mine.Vai sa simt atat de flatata.Mai stii,poate le-o fi trecut insensibilitatea si ignoranta.

Bineinteles,nici macar nu stiam ce zi e astazi pana cand nu am fost sunata de Eddy sa ma intrebe ce fac,si mia zis ca azi e zua Mariei.Deci azi trebuia sa fie ziua aia in care eu ar trebui sa ma pregatesc de Revelion,Noul An si prostii de genu asta.

Ma rog,craoniturile pisicii mele se faceau auzite din Afumati,si miam facut ei eu deznadajduita,cum sunt de vreo 2 saptamani,un frappe.Ca aparent doar la asta sunt buna.Ah da,mai sunt buna si de proasta,am uitat.Am dat drumu la muzica aia lalaita pe care o ascult 'absolut intamplator' tot de doua saptamani,si am colindat casa in sus si in jos in strampi cu trandafiri pe ei si un maieu aruncat la nimereala.Asta ca sa ma uit eu in oglinda si sa imi zic ca paru meu sta total dezordonat aducand a homeless dude.Am remarcat eu disparitia totala a putinelor cosuri de pe fata mea care e mai alba ca varu dupa nopti nedormite la sensu negativ, ceea ce ma dus cu gandu ca da,intradevar,si de data asta o sami intarzie ciclu.

Mi-am adus si eu aminte intrun final ca..ca ce?Ca nimic bai nene ca sunt deja frustrata,si am deschis messul.Mai bine nu o faceam,am zis eu in prima faza ca mam certat cu Brebu si tre sa fac revelionu la el cu Miruna si cu toti aia.Si ca trebuia sa dau bani.O sai dau si pe aia.Asta e.

In a doua faza a Actiunii-Messenger m-am simtit mai bine ca am vorbit cu Diana.Si mia facut vacanta mai placuta.Intuitia mea nu da gres niciodata doar daca e vorba de mine.Si atunci da gres pentru ca se incurca mereu cu paranoia de care dau dovada.

Trebuia si eu sa ies azi.Da,cica.Imi trebuie iarba,neaparat,pe bune.Trebuie sa delirez in drumu mare.Sau bautura,zau.Lasa ca poate beau azi.Mult,Mult.Sigur o sa fiu fenomen.Numai tampenii fac la betie.

Sarbatorile astea sunt un CACAT.99%la suta din oamenii din Decembrie anu asta,ori au fost EXTREM DE INSENSIBILI NESIMTITI SI IGNORANTI ori s-au certat cu prietenul/prieteba,ori s-au iubit prea mult.Cei asta ba nene?Nui circ!

Serios,hotarati-va.Evident Cezara intotdeauna are parte de ce e mai naspa.Parca ma blesteama cineva.Ma gandeam sa ma sinucid de Craciun,ar fi atat de adevarat!As fi aparut in ziare,lumea mar fi cunoscut sau recunoscut.Miar si dat corpu si fata mutilata la stiri.Nui asa,atat de adevarat!Mda glumesc si eu..ce glume bune am bah!

Da azi tre sa ma fac frumoasa.Pentru cine nu stiu.Ca indiferent daca mas face azi frumusetea lumii sau daca mas imbraca jegos cam tot aia o sa se intample.Mai mult ca sigur.Deci nu imi pasa.Ironia sortii ar fi aia ca eu chiar ma duc la cumparaturi astazi cu mama!Si o sami iau o pula ca de asta am nevoie!Clar.Tot imi ziceti voi cas nefututa.Bei,alo,nu e vina mea da?Stie brebu a cui vina e dar nui mai aduc aminte ca iar face un misto macabru de mine.Macar el face un misto bun,spre deosbire de huttzy care nu mai stie nimic de mine de cateva luni si e nesimtit in tot.E atat de nesimtit incat pun pariu ca nici propiai laba nu sio simte.

Culmea,sa ma intrebi ce am facut vacanta asta.Am stat in casa bey!Si mam uitat pe geam si am stat la laptop ca sa indurat si tata de mine sa ma lase sai ating Super laptopu nene,fac ceva pe el.Si am mai vazut filme,mam jucat cu pisica,am fost la doctor cu ea si mia sarit la propiu in cap.

Minunat.Mia zis mie Emy ca luna asta e jalnica.Am zi ca poate no sa fie asa.E sa mor de nu o cred in tot ce spune si ce face acum.Dar tot nu am inteles chestia cu Mercur Retrograd.Singura chestie despre Mercur pe care o stiu e faza cu Sailor Mercury.Tipa albastra in cap.Ca mam uitat toata vacanta la Sailor Moon si miam aplatizat pizda pe scaun.


Bla bla bla,dativa dreacului eu nu mai misc un deget.Numai risc nimic.Numai fac nimic.Muriti cu vietile voastre insensibile.Macar eu pun suflet in tot ce fac.Pula mea ca mam saturat.Ce an nou minunat.Si credeam ca anu asta nu o sa fie mai patetic decta celalalt.Nu.E PATETIC +++++!da asta e!


Asa ca azi ma fac pula cu iarba si bautura.Sper sa nu cad de la 9,de unde sta Eli..si o sa ma pis pe florile aleia de jos prin scurgatoarea aia.Dupa care o sa lesin pe strada de somn.HAPPY NEW YEAR!

Niciun comentariu: