marți, 11 noiembrie 2008

Raie.

De vreme ce lumea s-a hotarat DIN NOU sa ma copieze,stiind ca asta ma enerveaza cel mai mult,am sa schimb totul ca sa le arat persoanelor respective ca SUNT inca ORIGINALA,si ca voi fi oricum cu un pas inainte.Nu inainte de a spune cateva chestii de bun simt asa.

Pentru ca daca m-ai vazut pe mine,DC trebuie sa vrei sa fi ca mine?Ma cunosti mai mult decat la suprafata?Oh,crede-ma ca nu.Repet,doar 3 persoane ma cunosc,si iti spun de acum,ca sa te linistesc,intre acele 3 persoane este o singura fata,si ea e Miruna.

Daca vezi ca mi-am schimbat pantalonii obijnuiti,negrii,albastrii,rosii cu blugi,codul cere sa te duci sa iti iei si tu!Identici daca se poate,iar apoi ma vezi cu suvite roz in cap sau alta culoare,de ce nu tiai face si tu?E cool asa.Mai tarziu constati ca miam luat o duzina de skate shoes negru cu alb,retro,old sc. etc.Intra in primul magazin si cumparati!Nu te plange de bani,doar vrei sa fii ca mine!Nu e nimic.Nu se opreste aici,intro zi ma vei vedea cu sandale,nu te chinui sati mai iei tu ca iti iau eu unele,deja mam obisnuit.Si daca eu port sarme in urechi,puneti si tu,nu stii ca asta e NOUL TREND CATALIN BOTEZATU?In fine si o sa vrei la un moment dat sa ai si camera ca a mea,da ai uitat ca 4 pereti se zugravesc repede,si chiar asta am e gand sa fac.Incerc sa vad cat de departe ai ajunge.Apropo,vezi ca miam luat niste haine noi.Da si tu fuga pana in Baneasa eventual la aceeasi firma sa iti iei si tu.Dar am uitat!In Baneasa,au si CK si Tommy H..cum sa nu!Maine am sa ma duc sami iau niste chestii de la Apple Store.Sunt sigura ca vrei si tu..Du-te si iati..dar pana cand?Cat o sa faci/faceti asa.


Pentru ca oricat ati incerca nu puteti fi mai mult decat 1% din tot ce sunt eu.Sunteti niste manechine care purtati hainele mele la propriu.Niste paraziti care se agata de cineva pt a trai.Evident..unde s-ar ajunge daca nu ar fi originalitatea altuia?Dar persoana de care vati agatat va fi mereu inaintea voastra..cu alte idei noi..


Asa ca serios acum "GET A LIFE,A REAL ONE" daca vrei sati citez si nu e valabil doar pt micutsa in cauza care ma scos din sarite cu faza cu site-ul ci pt everybody.

Niciun comentariu: