luni, 8 decembrie 2008

Eu in adevar.

Si o am pe Miruna.

Si asta ma face om fericit?

Eu zic ca nu cu exceptia orelor intregi in care radem impreuna.
Dar nu e doar ea,mai sunt si celelalte fete.


Si asta ma face om fericit?

NU.

De ce?

De d'aia,pt ca sunt 'paranoica' si caut sa-mi fie frica acolo unde nu am de ce.

Nu conteaza oricum ce vreau sa scriu aici,nici eu nu cred ca stiu.

Dar cred ca un moment de relaxare e binevenit.Tre sa ma 'Destresez' ca vin tezele si 'tre sa iau note mari'.Ideea e sa fiu ready pt ce o fi mai rau pe plan educational,adica scoala...


Asta e.

Si apoi..Voi avea o vacantsa dragutsa,uitandu-ma pe geamul atat de curat,cum cad fulgii mari de zapada,si ma voi observa oglindita in geam,imbujorata cu ochii mari si maini chircite de frig..inganand un cantec odata placut,gustand cu buzele un ceai aromat..


Si atat.....

Niciun comentariu: