marți, 9 septembrie 2008

Ken Lee


Vreau sa pleci din cartieru asta ca sa nu mai fiu nevoita sa iti vad geamul de fiecare data cand plec de acasa,si sa stiu ca tu esti in spatele lui.Vreau sa pleci,ca sa nu te mai vad pe strada.Sa te uit pentru esti genu de baiat insensibil,care nu isi da seama cand cineva sa suparat sau cand o fata te iubeste chiar daca e acolo,sub nasul tau.Vreau sa iesi din lumea ta doar ca sa vezi ca nu e totu despre tine si despre cum te tine aia pe tine in puf.Vreau sa ti se demonstreze matematic,ca doar ca esti cu 11 luni mai mare decat mine nu inseamna ca esti si mai matur.Vreau sa inveti sa simti cu adevarat pentru ati da seama ce persoana am fost eu.Sa te ignor sa nu te vad si sa uit noaptea aceea la Afumatsi cand am iesit pe balcon,ma uitam la cerul instelat ascultand Mum-we have a map of the piano,si simtind adierea usoara a vantului pe pielea mea dorindumi sa nu se mai termine.Vreau sa pleci pentru ca inca te mai vreau pe langa mine.Incetez sa ma mai gandesc la tine.Am incetat de mult,pt ca stiu ca nar insemna a god damn thing.

Invata sa pretuiesti persoana de langa tine sa o simti si sa o crezi.Gandestete si la ea,nu doar la tine.

"And i dont wanna know how its like to be in your shoes,to walk over everyone like you do."

Niciun comentariu: